Alla inlägg under oktober 2008

Av Sara Ehn - 2 oktober 2008 09:37

Idg har jag börjat nedtrappningen av mina tabletter. Mår bra nu faktiskt kan skratta vara glad och njuta av livet igen.
känns som allt kommer ordna sig det sista med.


ser en framtid med barnen och mannen och boendet och allt det. Det skrämmer mig inte längre att skaffa en till så småningom. Inte nu utan om några år fram till dess får jag gosa med andras bebisar.


Igår var jag, veronica och galningarna i stan kolla på bilstol till Alva och hittade en som jag lade undan. Ska bara kolla med soc om man får 500 extra köpa den för. 500 för en ny stol känns helt ok. bild kommer nedan blå iaf akta graco duologic. enda nackdelen är hon måste sitta bak men gör itne mig något har hon gjort innan. Men allt bli så mycket lättare när vi flyttar henne fram och tebax mellan bilarna här. plus den är mindre tar mindre plats. Hon sitter mycket bättre i den.



Sen bar det hem till Veronica och äta lite glass och kaffe. alltid lika trevligt och vips var klockan halv tre dags åka hem.


Imorgon ska vi till BVC och väga mäta. Nästa onsdag tandläkaren med Alva och på fredagen är det Barnmottagningen och dietist besök.

fullt upp med besök nu men känns helt ok inte nervös eller orolig eller något. Känns bara bra.


ha en bra dag


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards