Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Sara Ehn - 13 oktober 2008 15:13

ja 9,30 ringde chefen som alltid nästan iaf.Och nu är dte lsutjobba tpå heltid har of bara timasntällning så inte så mycket sakna. Ska dock ha minst fyra visningar i veckan för få lön. men kan väl inte vara så svårt. får ju lön ändå men får inte sälja till företag.

Sen åkte jag och Alva till Tias(Tobias) och Veronica en snabbis på fyra! timmar.

Pratade lite om ditten och datten och giftemål. Ska ringa ambassaden någon dag när jag är själv hemma och kolla vilka papper som behövs för giftemål så vi kan börja bo ihop och hankan flytta till mig.
Näsa gång jag åker ner ska jag ha med pappren alt gå till finksa ambassaden i Tunis och hämta där. Sen sista dagen ska vi bestämma oss. Fungerar två veckor 24/h så ska vi nog föröska iaf. Går ju alltid skilja sig om det skule vara så.
Men känns inte som det idag.


Får se vad som sker. Men ingen av oss vill leva ensam och iom vi har de känslor vi har så får vi försöka. Sen vet man ju aldrig hur det går med papper och så. Men det löser sig alltid.


ja vissa kommer tycka det är fel och misstag men ja det var det exet med ingen kul bli misshandlad men dte vet man iten förräns man prövat och framförallt vågat. jag är inte rädd för att våga chansa att dte är mannnen i mitt liv. Tänk om det är det och jag lyssnade på alla andra som bara ser tråkigheter och problem och inte vågar leva. Hellre chansar blir olyclig än ångrar mig när jag blir gammal. Så länge man lever och är ung har man råd må lite dåligt en period än dö gammal och bitter och ånga sina val i livet.


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards