Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

jahapp vad händer idag?

Av Sara Ehn - 7 mars 2009 10:29

Ja vi ska till Varnhem på kalas fira Anders. Sen hem kolla på andra chansen. inget pigg idag mår mest illa och trött. FUnderar på om jag och Alva ska vila lite idag. Hon behöver nog det :-p


Ska åka till Varnhem med mamma som jobbar till fyra så blir lite sena till kalaset men så blir det.


Måste stryka lite kläder med ligger fortfarande ostrykta och hann ju inte hänga dem sist så tumlades vilekt innebär in te riktigt helt platta som det brukar vara efter hängning. Men går snabbt bara man komma igång. Det är det som är problemet idag. Vet inte vad som hänt. Men jaja går nog väer bara man får tummen ur.


Ska nu jobba med strykning och lite sånt i en timma sen dags äta efter dte pilates på schemat. Sen ev städa lite mer. Alva har haft skoj idga vänt på varende låda hon har(två stycken) men stora så finns lite göra där.


Ha en bra dag 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Ehn - 12 mars 2009 14:50

kommer inte ha kvar denna utan gå till www.nyatidernyttliv.blogspot.com Om ni vill fortsätta följa mig. Den bloggen är kopplad till mobilen näligen och oteknisk som man är så ändrar jag inget utan fortsätter där istället bara. Så sista inlägget i den...

Av Sara Ehn - 10 mars 2009 17:40

Jga vet att ni finns där även om ni inte skriver här så har jag fått SMS och via MSN kommentarer och jag vet ni finns där. Men vissa saker har jag svårt prata med alla om. Detta pga av folk sagt de förtsår och att det måste vara så jobbigt det jag gå...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 21:26

det är påtis ons jag ska ha andra testet. Sen vet jag men känns bra iaf. Går inte detta så ja bara söka vidare.   Tvättdag imorgon, tandläkare, utv samtal sen kommer Emma med ev möte på dagis med på kvällen får se om jag orkar med det.   Lite seg nu ...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 13:28

Japp folkbokföringen ringde förut för kolla lite saker som namn och så. Det var helt ok de skulle skicka papprena idag så nu är det inget som stoppar oss. På måndag ska jag ha ett test. Går det bra börjar jag jobba på måndag:-)Känns himla gott. Så sk...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 06:30

vad händer på måndagar jo man börjar ringa alla sina samtal alla möten allting. Blåser ute så blir nog inget vidare cykla till dagis känner mig helt svimfärdig redan nu. Kanske ska ha Alva hemma men samtidigt måste hon iväg om jag ska kunna vila lite...

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards