Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Sara Ehn - 4 mars 2009 06:14

ja solen är på väg upp  men inte riktigt det jag pratar om. Hichem var på svenska konsulatet igår och pratade angående papper. Ser inte ut som vi kan gifta oss. känns inte så bra- Skriver mer detaljer i andra bloggen senare

 Så vi får se om inte annat så blir det två veckors semester 


Blev inget bloggande igårkväll. Far ringde vid 13 mitt i all tvättande och skulle precis iväg handla lite. Så han bjöd på fika på Nockes trevligt. Sen följde vi med dem hem. Hemma igen vid åtta ca Alva somnade runt kvart i nio.


Nu ska jag packa väskan till gymmet äta knäckemacka med keso och avocado sen ett glas mjölk. Vill verkligen inte träna idag men alltid gött när man kommer dit. Fas vikten nu står stilla. Ska dra ner på kcal lite, tror de har satt lite väl högt på mig hur mycket jag ska äta så sätter själv en gräns på 600 nu. Hälften av vad de sagt. Så nu blir det protein och vitamin. eller ja kött och grönsaker helt enkelt. Orkar jag inte träna på det kanjag lägga till liiite bulgur el dyl. Sen skippa knäckemackorna med. Vi får se vi får se


Dags äta iaf och packa väskan. Ska cykla med ryggsäk gymväska och Alva i bak:-S
Lycka till säger jag bara.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards