Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Sara Ehn - 6 mars 2009 19:19

ja först på AF för kolla vem som ska betala min lön sen iväg jaga praktikplats. Det gick bra hittade två stycken (frågade två) och börjar nästa måndag. Ska bara fixa papper. Det ena är avklarat så ska bara träffa de andra med på andra stället. Så ska tillbringa mina dagar ett tag framöver på Skara Energi och Rådhuset i Skara. som det ser ut rådhuset är lite osäkert fortfarande.

Men ska nog gå bra.

Var på möte med Alvas rektor idag och spec ped. gick bra mer detaljer i andra bloggen någon dag. Orkar inte just nu.


Nu har vi våran pizza i ugnen. Dinkelsconesdeg med färsk Zucchini, färska tomater färsk spenat på lit eolja salt peppar. Ska även ha på min del parmaskinka och ruccola på sen med. Men det ska vara kallt. Får se hur detta kommer smaka. Ska bli spännanade ställa sig på vågen på¨måndag se vad som sker när man inte tränat alla dagar.


Måste skaffa barnvakt sen två dagar i veckan iaf minst. Emma? Hämtar du Alva efter skolan så kan jag träna på kvällen istället för på dagen. Sen blir det mer pilates hemma om kvällarna. Sen får man se hur det blir med gymmet på helgen. Vore ju skönt om man kom iväg tre dagar i veckan iaf. Bada lördagar med emma eller sofia som barnvakt i vattnet medan jag kör pass på gymmet. Ja vi får se men ska nog gå lösa. Mamma ställer nog upp med skulle jag tro efter hon slutat jobba kanske?


det blir nog väl.


Dags kolla pizzan


imorgon kalas i Varnhem


Ha en bra kväll vi ska mysa med pizza framför så ska det låta


Av Sara Ehn - 6 mars 2009 08:13

hmm vet inte än men lutar ev åt ett Nej, beror lite på serdu.

 återkommer fredagen innan om definitivt beslut.


Idag ska jag först till AF för dubbelkolla vad som gäller ang praktikplats. Sen ut ragga. Först Christer J på rådhuset mycket projekt och så kan vara intressant. Sen till förksolan möte med rektorn. sen till Skara/Billinge energi träffa Johnny. Detta ska ske på cykel i motvind. Det ligger typ varsin kant av Skara allting. nja inte rådhuset ligger mitt i "centrum(?)"

samma med Af

Sen måste jag in fixa lie med pengar med flytta och så. Så är rätt fullbokad idag men om allt går bra så kommer jag sluta blogga på morgon. Kommer bara bli vid 21 tiden senast tidigast klockan 20:-)

Blir arbetstid isf 8-17, lämna alva 7,30 hämta henne 17,30 riktigt långa dagar med andra ord. Men vad ska man göra?
Hellre någonstans gå få erfarenhet än gå hemma hoppas någon ska komma rädda mig för det är det ingen som gör. Ska även ringa momenta chefen idag för se ang jobb vet de söker så kan man kombinera det tillsammans med TSG isf också.


Får se har itne fått något än men känns som det är på väg i samma veva som självförtroendet växer mer och emr för varje dag. Inte tränat på två dagar nu heller. Igår hade jag så grym träningsvärk så kunde knappt cykla så simma eller crosstrainer eller yoga gick inte alls. ska aldrig mera slarva med stretchingen men man blev ju lite småttbortjagad av orienteringsklubb fårn götene som tog alla maskiner och körde cirkulationsträning. Är det egentligen rätt göra så?
gruppaktivitet går väl det som även om de inte bokar in sig har ju en annan ingen chans få maskin?
Ska kolla upp detta lite.


Nej dags hoppa in i duschen försov i morse litegrann så hann inte det.


Ha en bra dag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards