Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 21:26

det är påtis ons jag ska ha andra testet. Sen vet jag men känns bra iaf. Går inte detta så ja bara söka vidare.


Tvättdag imorgon, tandläkare, utv samtal sen kommer Emma med ev möte på dagis med på kvällen får se om jag orkar med det.


Lite seg nu blir nog tidig kväll idag. Iaf innan elva. Ska se nyheterna sen lägga mig.


På fredag blir det gbg Alva sak till Linda får vi se om det blir hela helgen eller halva.

får se vi får se hon är lite nervöser lillsyrran


Ska nu ta mig en knäckemacka med lite brieost på och ett stort glas vatten samt lite apelsinklyftor.


Ha en bra kväll

god natt

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 13:28

Japp folkbokföringen ringde förut för kolla lite saker som namn och så. Det var helt ok de skulle skicka papprena idag så nu är det inget som stoppar oss. På måndag ska jag ha ett test. Går det bra börjar jag jobba på måndag:-)

Känns himla gott. Så ska ha detta jobb sen även jobba med TSG. Ska planera in lite visningar härhemma istället för hos folk.


Lättare så tror jag. Så så är läget. Känns som min tur har vänt nu. Känner mig verkligen glad över allt som sker.

pratat med dietist och barn idag ska dit vecka 16 med Alva receptet är skickat redan så får ny näring till Alva nästa vecka typ.


Ska ta duscha lite nu sen iväg hämta Alva:-)
Ska köpa varsin semla äta idag tror jag fira lite.


Underbar dag idag eller hur?
Solen skiner vår i luften och jag har fått jobb och klartecken från folkbokföringen. Ska jag bara berätta för alla med. Som inte läser min blogg då vill säga:-P

Ha en toppendag


Av Sara Ehn - 9 mars 2009 06:30

vad händer på måndagar jo man börjar ringa alla sina samtal alla möten allting. Blåser ute så blir nog inget vidare cykla till dagis känner mig helt svimfärdig redan nu. Kanske ska ha Alva hemma men samtidigt måste hon iväg om jag ska kunna vila lite. vågar inte gymma heller när jag mår såhär. Prövat höll på svimma av utmattning.


Trist vågen vet jag inte heller vad som hänt med. ena stunden vägde 97 näst vägde jag återigen 94 så vad sak man tro på. Ska väga mig en sista gång snart.

märkt jag väger olika beroende på var vågen står. ojämna golv här tyligen påverkas vågen av det.


ska till AF idag med. fixa papprena eller om jag gör det imorgon efter jag pratat med rådhuset, vi får se.

tandläkare, utvecklingssamtal och tvättdag imorgon med. Vi får se hur detta slutar.


dags putta på Alva ta på oss kläder och iväg.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards