Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Sara Ehn - 5 mars 2009 19:17

Nej tyvärr Therese

Ska dit fredag eftermidag träffa Maria ev sen lämna Alva hos Linda efter det. åker hem på kvällen. Sen åter på söndagen för hämta hem henne.

Jag och Emma ska ha syskonkväll:-)
lite så. vad vi ska göra säger jag när det är gjort surprise för henne.


Idag efter dagis gick jag och Alva til nockes fika så trevligt så träffade madde med.
Imorgon ska jag träffa två kommunchefer för ev praktikplats:-)
Johhny på Skara Energi på eftermiddagen och Christer på rådhuset på förmiddagen. Klockan tolv möte med rektorn ang Alva så fullbokad rejält.

Nu ska jag äta biff med fetaost och knapersekt bacon i


Av Sara Ehn - 5 mars 2009 12:30

ja tack de värmde faktiskt och pratade med skattemyndigheten igår tar ca 4 veckor får hinderprövningen gjord så ska nog gå iaf som planerat. Dock hinner Emma öva på sin engelska och nervositet lite. DÅ jag måste skaffa jobb typ först och plus tar ca 8 månader få ett visum till sverige så han kan komma senast januari. Så bara hoppas jag får ett jobb snart för det är det enda som hindrar oss just nu. tyvärr ser dte ganska mörkt ut där men ska till AF idag se om man kan få lite hjälp plus ringa SOC om kommunen arbetscoach de har. Se om man kan få hjälp där. AF är ju inte direkt kände över ha lätt göra med. Inte personalens fel utan reglernas fel. För personalen på AF kninte var lika dålig över hela landet.


Idag är Alva på dagis igen jag ska köra pilates ikväll blev ingen simning eller crosstraining idag. så ska köra det ikväll efter det njuta av en stor kopp te.  Kommer snart mer på posten:-)


Nu ska jag ta och dra ner till AF varit ute gått en vända precis utan mobil utan allt nu dags gå dit sen hämta Alva efter det. Funderar på om jag även sak ta mig till Nockes njuta av lite fika. hade mycket gott där.


Ska nog göra så. Fått mensen idag så allmänt trött seg och dan men mindre svullen syntes på vågen nere på 94 igen efter gått upp till 96 i två dagar. Så mycket vätska man får då eller? Kanske gått ner ännu mer egentligen?
Ska även införskaffa par bra löparskor när jag är i GBG nästa helg. Så sugen på ut börja springa går ju redan nu bara man har rätt kläder på sig. Iaf fem minuter.

Vore skönt. Var sååå sugen idag men blev inget har ju inget som helst dämpande kvar i mina sletna gamla skor jag har till vardags. Gymskorna är ju gymskor. Så går ju inte ha ute.

Men men det löser sig finns en dag för allt.


Ha de gott


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards