Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Sara Ehn - 11 oktober 2008 15:31

Glöm inte rösta på förtsa sidan
nyfiken av mig ser ni

Av Sara Ehn - 11 oktober 2008 15:23

Brevet var inte fyra sidor det blev sex kom på lite jag inte hade svarat på så blev två sidor. Måste vara jobbigt för han läsa min hemska engelska eller ja han som inte kan inte jag. Jag har läst dte några år iaf. Sen kan man väl diksutera hur skolan fungerar och varför vissa lärare får vara kvar fast de eg inte borde men så är det.

jaa snart dags för kalops och besök av grannen. Ostkaka till efterätt så gott. Älskar det mest för att vi ofta fick det hos mormor och morfar. med hjorton som var självplockade. morfar kom från hälsignland(tror jag)  iaf har de sagt de var självplockade när vi var mindre de orkade men sen vet jag inte.


Brevet är postat nu ska skcika sms ikväll gratta han syster som blev mamma för ett tag sen och berätta brevet är skickat.

inte hört något mer från de som lade bud på bilen  får se imorgon om man fått svar. Hoppas det iaf.


dags åka hämta mor min som slitit på jobbet hela dagen, undrar om någon rymt idag eller möblerat om?`

Saknar jobba saknar jobba inom vården men kört eg skanar jag dte inte så slitgöra men jag gillade det iaf. bara man tränade så gick dte bra jobba.

Ska förresten börja gympa snart tänkte jag. gå på gym detta år nästa höst ska jag och Alva bröja friskis och svettis ihop. familjegympa.  Sen ska vi ju snart börja bada och simma varje fredag med. bara vi kommer in till stan och jag får tag på en cykel så vi kommer till badet.


ha en bra lördagkväll!

Av Sara Ehn - 11 oktober 2008 12:52

ja så ser det ut nu de som lad ett bud på huset har backat ur de fick inte låna mer av banken tyvärr så blir inget och sen nu nä räntan är som den är så ja svårsålt.

har däremot fått ett bud på bilen. Men får se hur det slutar  just nu vill jag bara äslja den skiter i vilket. men inte under 145000 går bara inte


ska hämta mamma i eftermiddag samt posta brev.
Blev "bara" fyra sidor knappt denna gång. hmm fattar inte var alla ord kommer ifrån när man pratar skriver till någon man gillar går inte sluta man villskriva allt och dyler upp massa frågor om allt och ingenting.

Vill bara ner och lära känna han mera.


Men någon som vill vara barnvakt i två veckor? någon gång i framtiden?
den jag hade fåt klartecken av kan inte längre. men får lösa sig kan ge FP till mormor så kanske hon kan vara lite ledig med. Kanske hon vill.


Men det löser sig när den dagen är här.

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards