Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Sara Ehn - 29 oktober 2008 14:28

 Japp sitter lyssna rpå sommarmusik och drömmer mig bort till Tunisien.

Shit inte långt kvar nu så nervös just nu tur jag snart ska ner koka köttet som såsmånigom ska lbi pepparrotskött.


Ja här kommer iaf min packlista. Kommentera den gärna:


Pass

Biljetter (flyg,transfer samt hotellbokning)
bikini, handduk

tre kjolar

två shorts

två leggings

3 linnen

3 toppar

2 trekvartärmklänningar( ha där man måste täcka sig som hos hans föräldrar)
Kamera

mobil

laddare

underkläder

Te (går iten dricka deras)
knäckebröd

mediciner (tavegyl, betapred, dimor)
visakort, id kort

tre par skor(gympaskor, flipflop)

Lite presenter(kanske knäckebröd?) till hans föräldrar (inget minen av jag såg knäckebröd därnere)som tack för jag fick komam till dom.
Present till Hichem med såklart.bara ngt litet hjälp mig hitta på ngt!!

känns som jag glömt massa men bara en vecka ju så borde inte vara så mycket mer tycker jag.

nej kommentera gärna ni som läser!


Kramar Sara


Av Sara Ehn - 29 oktober 2008 10:35

Jag gjorde en adressändring i början av september elle rom det var i augusti redan. Ändå kommer inte mina räkningar hit så nu rä mobilen avstängd. pga T inte skickat räkningarna samma dag de kommit. Så suger men nu är det betalt så sk akomma igång imorgon eller absolut senast fredag.
förstår T iten hans fel papprena inte kommit han har ju skickat dem när han vet alla kommit. Men en av dem var tydligt bråttom med men inte lätt veta då han inte öppnar och kollar. vilket jag inte skulle brytt mig om då hade han sett om det brådskat men jaja betalt är det nu och livet fortsätter. Men att man ska behöva göra adressändirng flera ggr och ändå iten blir registerat man hör jag när de skriver in det i datorn Varför hamnar det då i Blekigne när jag bor i Saraborg?


Passade på gör any adressändring in till lägenheten men ska ringa dubbelkolla. Händer det en gång till blri jag riktigt lack på dem. Men de är billigast för mina ändamål så får väl stå ut.


blri säkert bra i slutändan.

Idag är Alva på dagis igen och njuter hon äksar verkligen sitt dagis. Åkte in till Skara igår lämnade tapetprämen och varorna till kusinen och när svängarna och guppen i samband med vägarbetet börjar komma så hör man från baksätet cykla me barna dagis mmm.

Så hon kan vägen nu iaf:-)


skit jag flyttar snart och åker om tre dagar:-)
Synd bara vi inte kunde prata igår och inte heller skicka sms får se om man kan låna syrrans mobil sen skicka sms förklara läget. att inget är som det ska nu.


Nej dags åka hämta Alva sen hem leta fram bikinin och resväskan och börja packa.
 
ha en underbar dag i solen alla som har det vill säga

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards