Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Sara Ehn - 10 oktober 2008 16:17

idag var vi på barn och vägde mätte gått upp knapp hundra gram på en vecka. :-)
inte växt ngt dock. men det är ok. Ska hon fortsätta äta såhär så som hon gör ska vi snart sluta med sondnäringen med. Inga extratillskott ingenting. Känns så d****a gôtt.


Sen åkte vi och handla lite godis till imorgon och frimärke till mig.


kort uppdatering kanske återkommer senare vet aldrig

Av Sara Ehn - 10 oktober 2008 10:06

var hämtade ut varorna och mitt brev på posten igår som sagt. Jag som trodde det var från polisen massa papper. Men inte var ett brev från tunisien:-D
besviken först sen jätteglad. Sen medan jag väntade på mamma efter hämtat varorna på macken så läste jag lite i brevet och oj oj oj det var talspråk och felstavat. märs de iten lär sig engelska mer än att prata med turister: sen skrev han vissa bokstäverpå arabiska så vissa ord fattar jag inte stämmer inte alls. Men går ju gissa sig till en hel del.


Fick även kort på hans familj. hans mamma, syster och bror. hans mamma var jättefin i jättefinklännign nog taget på fest eller liknande.

Ska skriva brev till han idag och svara på lite frågor (som jag inte hittadei brevet dock)men som han sa fanns därmen fått några på sms. så får lägga till dem till mitt "korta" brev bara fem A4 sammanlagt med svaren. Stackaren läsa mitt svammel.

men han verkar gilla det så får väl bli så.

Dags ta på oss kläder göra oss iordning ska vara på sjukhuset vid 13och alva har ett himla humör



Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards