Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Sara Ehn - 19 oktober 2008 17:38

Jag fattar inte hur jag ska klara mig till imorgon går bara runt och tänker på hur det ska gå? sk ajag åka ner nästa helg? Ska jag bo  själv hos hans arabtalande föräldrar.? Hur ska jag kunna hjälpa HIchem förstå att det löser sig. så många tankar så få svar.

imorgon kanske man kan få lite svar. Tur man inte bokat boende samma vecka med.


när ska jag säga till dagis att Alva inte kommer? Nästa vecka eller veckan därpå?
hur blir det med jobben jag sökt kan jag ju inte kolla. Ska till AF med (ska ringa flytta fram det iaf) jösses en hel del just nu. Blir inte mindre huvudvärk.


Tur man har världens goaste unge som sköter sig själv och leker så bra. så glad för det mesta iaf:-)
gillar inte morgnar med frukost finge hon välja så skulle hon vakna osmna om tre fyra ggr sen gå upp vid tio äta frukost vid elva. Men vi kämpar på här. går upp senast halv nio på helgen och äter frukost direkt.
helst gärna redan vid halv åtta. Minst en halv mugg med yoghurt och någon tugga smörgås.

Äter hon mer är jag glad samma om hon lyckas sitta kvar mer än fem minuter.


Idag ska jag pröva lägga henne redan vid sju för se om hon blir på bättre humör på morgonen sen. tror det är för att hon är trött som hon blir såhär.

Sova mellan 19-7 vore ju en dröm hoppas den kan gå i uppfyllelse. Hon har ju börjat sova middag igen nu tyvärr. Fast skönt såna här dagar då man är helt slut själv.


Dags ge lite näringsdryck och sen pyjamas, tandborstning och natti natti som gäller.




Av Sara Ehn - 19 oktober 2008 10:31

pratade med Apollo nyss om att flytta resan en vecka fram så vi får en vecka ihop. Men kostar mig halva biljetten (1000:- ) och massa bekymmer men kan gå får dock ringa kundtjänst imorgon då de iten kan omboka pga av personliga skäl så.

varför fick han denna kallelse nu?
går flytta fram en gång men då får han aldrig lämna Tunisien mer så bättre han gör det nu sen kan komma hit.


Ska in till Skövde imorgon prata med dem. Lättare än förklara i telefon. har ju ändå tiden på förmiddagen kolla detta.


Måste gå lösa på något sätt. måste måste måste för ner ska jag det nu. Vill inte vänta mer.


Ja återkommer om detta garanterat.



Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards