Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Sara Ehn - 8 oktober 2008 14:07


Funderat lite på ingenting idag. Mest bara varit. Inget brev idag heller:-(
varför kommenterar folk och tror att man ska gå på deras linje. varför kan jag inte i min egen blogg skriva det svar jag tror på utan bli kallad hård och ge starka svar?
Jag ä spdan som person gillar man inte det så behöver man inte vara vän med mig. Jag säger vad jag tycker och tänker. Ibland kanske dte blir hårt but hey life is hard sometimes.


Gör man en kommentar så får man väl räkna med svar med. är man då oense från börjar varför skulle man då gilla svaret som bloggägaren ger?

Alla är vi olika. Och alla är vi våra egna individer.

jag gör mina val som känns rätt för mig sen om det känns helt åt helvete fel för någon annan så tyder det på olika personligheter.

Vet många som får massa kritik som lösenordsskyddar sina bloggar men varför ska man behöva göra det? Ska man inte kunna skriva vad man vill i en blogg om sig själv? det är ju min dagbok som jag skriver inte någon annans. Skulle sedan om man skrivit om någon ogilla det ja får man väl ta bort det stycket.

jag har iaf alltid trott och tror fortfarande att en blogg är ett bra sätt ventilera tankar och vad som ser. bra för långväga och nära kunna läsa om allt. Sen kan man ju välja vilka man vill ge ut sin adress till sklart. Är det folk som är nyfikna så kan de ju google se om de hittar något.


Hmm Någon som brukar googla sig själv som läser min blogg?
Sett omröstningen på presentationen förresten?

någon som tycker det är svårt välja kom med förlag så kan jag ändra om det saknas alternativ som passar in.


Av Sara Ehn - 8 oktober 2008 09:26

Ja lagade mat igår till la familia. Blev kornris och mathavre kokt med broccoli sen gjorde jag bacon,zucchini,majs,paprika, röra och när allt var halkokt rörde jag ihop et och gjorde risotto av det med hjälp av maizena. hade inte tid göra det på riktigt. hackad svamtp var det i med. och majs.
till det en stark sås gjord på creme fraiche och cayennepeppar. Tom Emma åt och tyckte om det med. så var populärt.


På kvällen sen var det sms dags igen och känns bara bättre och bättre. Han ska ringa mig idag ev. beror på täckning och sånt. Svårt komma fram men han skulle till Sousse idag(underbara stad) och där är dte bättre täckning.  Får se hoppas man kan få brevet idag längtar så efter få läsa det, tillsammans med en ordbok.


Strax efter detta så hostar Alva tills hon spydde. så blev till vara vaken på helspänning inatt och hålla koll så hon inte psyr ner min säng med.( går inte tvätta bäddmadrassen) men klara sig. Hon spyr nästan enbart i samband med feber och när man åker bil utan mat i magen. så gissar på feber idag. Sov till klockan halv nio ca. då väkte jag henne. det sker inte alltfr ofta oftast vaknar hon när hon inte måste gå upp vid ca 8.


åter kommer senare efter posten kommit. Måste in till posten med har ett brev som väntar där. kasnke från polisen då jag måste skriva på för att få ut det. h,m lantbrevbärare fungerar nog mest på pappret i vissa lägen. sen hämta ut varorna med men ff inte fått pengar från alla samt hitta pappret med aviet på från Schenker.




Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards