Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Sara Ehn - 24 oktober 2008 17:27

lillali: ska baka någon dag vart hittar jag receptet? hade du det i din blogg?


Ja brukar ju alltid känna sig så snygg fräsck som man fått en nystart när man klippt sig. Men inte idag jo snygg blev frisyren men fräsch? inte när stormen hälsar på samma sekund man lämnar frisersalongen.

Men klippte bort minst fem cm om inte mer mera uppklippt kommer bild imorgon kanske? ska bara hitta någon som kan ta ett kort.

Har ju ett hopplöst hår har mycket hår men så tunt och fint så syns inte knappt. Kvittar hur uppklippt och volymmedel man använder ligger det platt iaf. Frisören bda tupera spraya och hade mousse i men nu är dte platt igen höll väl ca två timmar? Så tröt tpå mitt hår ibland. Men nu är jag fin iaf tills jag ska träffa Hichem:-)
Kanske ska lägga i lite blondering med. Färgen sitter ju inte kvar i mitt hår. Försvinner snabbt.


Nu ska vi snart äta kyckling med potatis gratäng mumma det.

Imorgon ska jag åka ut till köpstan kolla på mattor. En affär som har total utföräsljning så ska se om jag hittar en vinröd matta lurvig sak helst. eller mörkröd snygg. Enkel enfärgad.
får se vad dom har.


Bara 8 dagar kvar:-D


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards