Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Sara Ehn - 22 oktober 2008 09:32



Jag vet varför jag har min. För att ventilera tankar och ideér problem och glädje. Dels för att vänner långt bort ska kunna följa mig i min kaotiska värld. Ja just nu är den extremt kaotiskt men annars är den kaotiska bara.

funderade lite på varför jag har ca 30 besökare varje dag men knappt några som kryssat i dem känner mig. De som inte känner mig har mest bara kritiserat mig i sina kommentarer. Inget emot kritik när de framförs på rätt sätt. vilka är ni andra som läser? varför fortsätter man läsa en blogg där man inte har samma åsikter och funderingar som personen som bloggar?


Jaja fick sms igår (igen) Blir lägenhet först sen hotell för mig. Han jobbar ju på hotell på somrarna och gillar inte bo där då. Så blir en lägenhet 20 m från stranden och balkong och allt. Så blir nog mysigt.


får ta med mig knäckebröd ner bara. Gillar inte deras mat därnere så får ta med lite bröd och te så jag har första dagarna.


Therese: vi får åka ner i vår sen sista minuten njuta av värmen går få billigt. om man vågar vänta sen bara dra två veckor senare. Alt kanske går hitta billig lgh vi tre kan dela på om han är ledig vill säga. Skulle han jobba så gör det ju inget heller kan vi sola hela dagarna och njuta av värmen. vad sägs om fara i april/maj?  lagom varmt med 20-25 grader då. Dock osäker på havets värme men ska nog gå bada. Iom vi ska bo hos hans kompis lägenhet kan vi nog få de till bra pris vi med.

Planerar in för det kanske?

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards