Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Sara Ehn - 17 oktober 2008 10:35

Så heter mina just nu bästa vänner. Måste bara berätta för alla att ni är de bästa kompisar man kan. Ni finns alltid där (även om man inte får tag i er alla gånger) men ni finns där om man skulle behöva. Känns så skönt veta att man kan ringa mitt i natten om man var vid behov av det. Nu gör jag aldrig det men om det skulle behövas så skulle det gå.


har haft otur med kompisar innan de har varit väldigt egoistiske men riktiga kompisar orkar med tjat om ett ämne i evigheter, Vågar säga sanningen till den andra. Ok det sårar för stunden men sedan mår man bättre. Bättre bli sårad för stunden än bli ljugen för under lång tid.


Hoppas verkligen detta är för resten av livet trots avstånd och vissa menings skiljaktigheter.
Nu när allt är som det är i mitt liv har jag lagt energi på mig själv för att må bättre och ni har haft förståelse låta mig prata om allt som hänt utan säga något. bara vara. Idag mår jag bra så nu kan jag ödsla energi på er med.


Therese: jag har inte  glömt dig fast vi inte ses eller hörs av så jätteofta. via msn visst men inte samma sak som att träffas så ofta som vi gjorde. Men ibland räcker det vet att du finns där och ska ringa fast jag lätt glömmer.


Veronica: ja vad ska man säga om dig, vilket tålamod du har. Sitta lyssna på mig i timmar om mitt tjat om Tunisien, vårat sjukhusprat och allt som händer i livet.

Jag är så glad jag har er två och prata med ventilera och nöta ämnen tills det verkligen är tomt.

Ville bara berätta detta, det finns bara fyra personer i mitt liv just nu som verkligen betyder något, Det är ni, Alva och Hichem.


Det är er jag ventilerar och nöter med. Snart ska jag flytta och då ska vi se tillf å en tjejkväll bara vi tre så ni får träffa varann med. äta gott och njuta av massa skitsnack om ingenting eller allvarligt får se men ska nog gå hitta en kväll där vi kan ses alla tre. ha en toppenkväll.


Tack för att ni finns!

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards