Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Sara Ehn - 14 oktober 2008 16:31

Jaa hade hittat perfekta resan men visar sig att jag inte får ha Alva på dagis och får inte ge någon min FP förutom pappan. han lär inte säga att det går bra ha henne. Pga att jag isf skulle dit ner. Jag vill inte ha med Alva då jag och HIchem ska lära känna varandra fullt ut och det går inte så bra med en liten tjej med. Tar mycket tid och svårt göra saker bara sådär allt måste planeras och det stoppar lite av lära känna varann. Jag vet att han inte har något emot att Alva följer med men det har jag.

Jag vill vara flickvän och inte mamma den gången. Ska kolla med pappan om han kan tänka sig ha henne två veckor isf vid jul han ska ju ha henne en vecka så ger jag han FP så kanske han går med på det. får se.


Annars har jag köpt boken Lycka av Dalai Lama. Tänkte jag skulle läsa den. Se hur jag kan ändra mitt liv.


Var på Skoda och Toyota idag för försäljning av bilen och blir som så jag väntar en månad får miljöbilspremien sen säljer den. 10000 iaf som man får.


Sen ska jag kolla hur det ser ut.

Pappa pratade igår med ifochefen om mitt ärende och hon skulel kolla upp det kanske har jag rätt till stöd iaf. Vore s jäla gôtt isf.


Kanske ska dra ärendet till länsrätten sen med så småningom men kostra tid och pengar. så får se. Ska se vad chefen säger om allting.


Så nu ska jag drömma mig bort och se över var jag kan finna Lycka enlig Lama.

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards