Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Sara Ehn - 23 oktober 2008 10:18

Alva är hemma idag genomförkyld somna när vi åkte hem från MAxi igår vid sju sen sov hon till halv nio-nio idag. Snorig näsa som bara rinner och jättetäppt.


Då det var nyöppning igår så hade de massa smaka på Alva skulle smaka på allt. Utom lax för fixade jag inte gå nära. saå fick hon vara utan. Men efter det så var humöret bättre och hon busade och jag kallade henne liten skitunge som busar. Sen efetr ett tag tog hon min hand så jag peka på henne så sa hon; situge valva= skitunge Alva.


Idag ska vi inte göra något ta en cykeltur kanske i solen. Om allt går bra. Annars blir det väl torka näsa och nässpray. Ska även ge lite pulmiort som hon får andas in. börjar rossla lite i bröstet.



Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards