Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Sara Ehn - 28 oktober 2008 19:00

Har haft nollmottagning på den idag, Här i Varnhem ok existerar knappt pga billingen men i Skara var dte full mottagning men begränsad service istället. Nu söker den bara. Så trött på den så finns inte. Kollade på ny idag men verkar inte blir det då glocalnet iten hade några jag gillade såvärstans mycket. Ska ju ha deras glocalnet free någonting, ring 2000 min gratis och skicka 4000 sms eller om det var tvärtom per månad för 99 kronor. Då jag inte ska ha hemtelefon. Utan bara använda mobil och skype. I nya lgh billigare så. Så vore ju kul om man had emobil som fungerade då.


Hichem ska ring amig idag med men får väl se om det går komma fram. tveksamt. den hittade knappt telefonboken innan.

Så återstår se om det blri samtal idag. Vi är så exalterade båda tåv så måste ha kontakt nu sista för veta man är välkommen/kommer. Ingen tvekan från ngt håll men iaf.


Alva är nu i badet sjunger så fint och plaskar. badgalen liten tjej:-)
så fort hon ser badkaret eller vatten ska hon bada.
Så skönt kunna erbjuda bad nu blir ignet i lgh sen bara dusch. Och jag har inget duschdraperi kom jag precis på. jaja blri nog bra ändå finns ju Jysk i Skara bara fara in köpa ett där. Badrummet är ju vitkaklat med svartkaklad bård. så allt passar ju som tur är. Får se vilken färg jag väljer. lite petig med färger och mönster. allt ska passa ihop och så. ska vara enhetligt. lyckas aldrig få till det dock. alltid ngn som kommer med fel färg på handdukar eller ngt annat.


Men kan gå allting går bra ås länge det är enfärgat och inga mänster på.


Dags kolla Alva. ta upp henne kanske om det går. får se

imorgon bär det av till dagis en sväng sen får vi se om vi ska in till Skövde.
Ska även fixa pepparrotskött imorgon. får la se hur det blir.
Nu var dte någon som ropa mamma bada fädig

Av Sara Ehn - 28 oktober 2008 10:45

Igår på eftermiddagen fick jag sms om att Hichem satt och tänkte på mig så ville bara skicka sms säga hej. och frågade om jag mådde bättre idag. gullig han är. Sen på kvällen ringde han bara för han ville höra min röst. Tyvärr är det ju ganksa dålig mottagning lite långt mellan och jag hör dåligt pga förkylning kan inte prata uan börja hosta, Iaf vard et så igår idag är dte mycket bättre. Nästan borta tom. däremot påstår min kära mor att hostan är djup så kanske åkt på lunginflammation igen. hoppas inte. vill inte ha massa mediciner med mig ner räcker med de tre jag ska ha sen antibiotika med?
nej får ta läkarbesöket senare efter jag varit därnere.


Ska bli så skönt komma iväg.
Snart ska jag in till stan kolla på dator bredband och mobiler

se om jag hittar något.

Sen ringa hyresvärden om tapeter och färger





Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards