Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Sara Ehn - 16 oktober 2008 16:13

På tisdag ska jag till tandläkaren. Visade sig att mitt friskvårdsavtal gäller härmed. Helt ok lite nervöst har iten alltför bra erfarenheter av tandläkare här men lät trevlig iaf.


Ja fattar inte varför men allt känns så himla bra just nu med biljetterna och allt. läste i en gammal tidning om mitt horoskop för 2008, kommer vara ett tufft år men i slutet kommer allt ändras både ekonomiskt och personliga planet kanske en ny kärlek?
kan det stämma bättre. Hoppas man bara får ett jobba med nu så ska nog allt bli bra.


Var på apoteket idag köpte lite salvor till händerna. första salvan jag fått som inte gör ont.


Nej ikväll ska jag ringa Bästa Veronica prata med henne om Tunisien:-)
hoppas bloggen förbli oläst tills dess.


´fy så nervös tänk om det skiter sig när jag kommer ner han bara luras och jag står där utan boende?
inte kan kommunicera ordentlit med folk därnere. massa frågor nu samtidigt som jag planerar vad jag ska ha på mig när jag träffar hans föräldrar vad jag ska ha på mig på ambassaden, vilka kläder jag ska ha med, ska bikinin med?
Massa frågor och hua mig men löser sig nog snart.


 nej dags lämna datorn och spela trevlig

Av Sara Ehn - 16 oktober 2008 11:37

Jaa nu bär det av. En vecka i Tunisien:-D
bokar biljett ikväll. halva priset nu gentemot vänta så nu äntligen ska jag få komma ner. barnvaktandet är löst pengar finns och allt är bara underbart!

Så jäla gôtt asså


två veckor kvar till jag landat i Monastir sen vidare med Taxi? till Sousse. Vill vrida fram tiden ett tag sen stoppa den.


Känns helt underbart allting just nu.

Ska jag bara få Alva sova med en sväng så jag kan vila en halvtimme helt slut idag.


var hos psykologen idag ang Alva med gick bra vi gör helt rätt än så länge. Sen är det ju svårt med avstånd och så men det får vi lösa till bästa möjliga.


Ha en bra dag återkommer ikväll

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards