Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Sara Ehn - 30 oktober 2008 17:34

Nej skämt åsido tack för kommentarerna:-)


Anna: samma uttag här som där för laddare till batteri och kamera. samma volt och allt så bara plugga in:-)

Sofia:  Gärna både hel och ren tack:-)
inget märke alls får det vara klara du det? :-)
nej ngn smäll lär hon nog få hon har ju tre vänsterfötter och himla humör.


Idag har jag packat blev ca tio olika toppar med tanke på jag bara ska sola de sista fyra dagarna ska jag nog klara mig:-)
iaf nu är pckningen snart klar. Ska bara leta upp Alvas gamla bebiskläder ta med lite. Sen hitta min adidassko den är borta efetr Alva lekt ås kan vara precis varsom. Ska packa ner andra skorna med.


Min telefon vil inte fungera idag heller så hoppas på imorgon annars får jag problem.

Men ska nog gå. de har ju lovat.

Pratade med Snadra ida vi som pratar länge och sällan. Hinenr knappt se men vi finns alltid där när det behövs.
Ska väl ses om sisådär en månad minst då vi komem vara bortresta om varann och så. Så blri kanske lagom till Jul? advent någon gång.

Får se när det blir av.


Annars idag har dte varit lugnt invigde bilfönsterskrapandet imorse. Första gången bilen blir skrapad. snodde en skrapa från pappa. elle rja han sa förra veckan jag fick ta men frågan är om han komemr ihåg det.

Inatt ska det ju bli fem cm snö här och iom vi har vinterdäck på bilen får vi se om det blir till fara till Örebro eller inte imorgon. Hoppas dock det kul komma iväg lite. Ska in till macken imorgon bittit se om man kan sätta på vinterdäcken kanske? verkar som det är läge för det nu.



Vi får se hur det blir.


Efter Alva somnat vid sju halv åtta blir det till leta barnkläder och skor. Så får vi se sen vad som sägs om et.



Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards