Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Sara Ehn - 15 oktober 2008 10:09

Ja levererat faktura och ska snart leverera varorna. Sen får vi se vad dagen har framför sig. Ska hämta Alva i samma veva. sen tänkte jag ev vi skulle ta en fika hon och jag någonstans. Sen hem äta mat blri lite fel ordning men vill så gärna göra detta med henne. sen får vi se vad som blir av hon kanske är jättetrött men de märker jag.


Imorgon bär det av till barnpsykologen. Ska prata om ev reaktioner hur mycket man kan säga och ska man vara helt ärlig mot barn som förlorat sin pappa på det sättet Alva gjort?
Ska man säga att pappa mår dåligt?
Vad ska man dra gränsen egentligen?
hur ska man hantera detta?
vad ska man säga nu när frågorna börjar komma.
Ska även när hon är runt fyra år sätta henne i barngrupp på utväg skaraborg. Så de kan göra en bedömmning av vad hon ev behöver hjälp med osv.
men måste de ha språket och det har hon inte än.

Annars idag ska jag ringa lite till höga perosne rpå ambassaden och inom kommun.
Måste ringa kolla vad för papper som behövs och massa sånt.


dags fara jobba

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards