Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Sara Ehn - 31 oktober 2008 21:14

om exakt 29 timmar går min bil till Landvetter:-)
Ska fara ner så blri ignet bloggande förrän 9/11 sen:-)
om jag hinner den dagen ska föröska. Ska föröska lägga ut lite bilder med efter resan.

Idag var vi i Örebro. Var på mariebergs köpcentre jag, Alva, Mamma, Emma och Sofia. var en heldag och helt äsker på jag ska ha den hallmöbel jag tänkt på från IKEA. Ska dock köpa den den dagen jag kommer hem för då är bilen tom bra jag och min resväska. så får jag plats med den. Ganska klumpigt paket.


Nu ska jag ner ta hand om min dotter som ff är vaken:-) sov gott i bilen idag. Så blri nog sovmorgon imorgon. Inte fö rmig dock så nervös nu så svårt slappna av, Lättare när telefn inte fungera för då fick man itne sms men nu är den igång igen och då blri man mer nervös mer verkligt då. annars tror man ju knappt det är sant det är för bra för vara sant. En vecka i solen med en snygg kille som dessutom är snäll och romantisk och omtänksam:-)
Inte helt fel. Fast nu blir det ju inte en vecka utan bara fya dagar de andra fyra dagarna är ju mina och enbart mina till njuta där nere.


Dags lsuta så hörs vi om dryga veckan!

Så hejdå på ett tag.-)

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards