Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

snart tio

Av Sara Ehn - 22 februari 2009 21:48

Tack för alla kommentarer idag varit många:-o

Jättekul.


Kanske ska ha med fler bilder nu när jag vet hur man för över mellan telefon och dator. Har ju som sagt ingen kamera utan mobilbilder.

har nu druckit mitt älskade te hur gott som helst. Insåg att mintsmaken snart är slut. Vet Hichem ska till Sousse nästa vecka vänta där tills jag kommer och leta jobb med såklart. Så kanske dags be om lite mer men bara mint denna gång. Vanliga gott med men blir lite för sött.

Sitter nu lyssnar på Absolute love songs. Snart dags plocka fram kläder och packa gymväskan tills imorgon. Ska först gymma sen simma lite och in i ångbastun en sväng. Kanske tom köra lite extra crossrainer får se vad jag orkar med. farligt ta ut sig för mycket iom jag iten äter mat.


Annars har pratat lite med T ikväll han och hans föräldrar tyckte alva var fin i tofsar sidokortet fick dem via mms. Japp fixat så jag kan skicka ta emot nu. så allt är löst. snart lärt mig nya telefonen:-)

ska bli skönt komma igång igen nästa vecka med träningen och dagis och allt. Märks på alva hon behöver vara där. Så fort vi tagit på jacka/overall så ska hon till barna. Efter duschen idag skulle hon till barna. Så älskar verkligen dagis.


Sin mamma med säger det lite då och då nu så mysigt så. Börjar lära sig sitta i knät mer och mer och får pussar och kramar mer och mer utan anledning med. kanske vi börjar hitta varann så som det ska vara. Mitt i all trots så när kramen kommer och älkar mamma sara så glömmer man det och bara inder hur mycket de orden kan betyda. Visstfolk har sagt det innan men nör det kommer från Alva är det värt mer än någonsin. Tänk om man hade fått uppleva detta från början. Denna känsla alla pratar om jag som blev fråntagen. varför såg ingen hur jag mådde. Någon på BVC borde känt igen tecknen eller ljuger jag så bra för mig själv att ingen kunde se igenom det?

Ja nu är det slut med det iaf. Tom Hichem som är 4 flygtimmar bort såg igenom mig dessa veckor som var därför han ringt och så med. inte förrän jag "erkände" hur jag mått har han slutat ringa.


Dags krypa ner under täcket tror jag.

God Natt


Sara

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Ehn - 12 mars 2009 14:50

kommer inte ha kvar denna utan gå till www.nyatidernyttliv.blogspot.com Om ni vill fortsätta följa mig. Den bloggen är kopplad till mobilen näligen och oteknisk som man är så ändrar jag inget utan fortsätter där istället bara. Så sista inlägget i den...

Av Sara Ehn - 10 mars 2009 17:40

Jga vet att ni finns där även om ni inte skriver här så har jag fått SMS och via MSN kommentarer och jag vet ni finns där. Men vissa saker har jag svårt prata med alla om. Detta pga av folk sagt de förtsår och att det måste vara så jobbigt det jag gå...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 21:26

det är påtis ons jag ska ha andra testet. Sen vet jag men känns bra iaf. Går inte detta så ja bara söka vidare.   Tvättdag imorgon, tandläkare, utv samtal sen kommer Emma med ev möte på dagis med på kvällen får se om jag orkar med det.   Lite seg nu ...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 13:28

Japp folkbokföringen ringde förut för kolla lite saker som namn och så. Det var helt ok de skulle skicka papprena idag så nu är det inget som stoppar oss. På måndag ska jag ha ett test. Går det bra börjar jag jobba på måndag:-)Känns himla gott. Så sk...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 06:30

vad händer på måndagar jo man börjar ringa alla sina samtal alla möten allting. Blåser ute så blir nog inget vidare cykla till dagis känner mig helt svimfärdig redan nu. Kanske ska ha Alva hemma men samtidigt måste hon iväg om jag ska kunna vila lite...

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards