Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Sara Ehn - 10 februari 2009 20:57

jaoo var dubbelavsnitt av Navy Cis så blir det helt klart. Ska hämta mitt täcke och kanna te. Sen sitta njuta i soffan.


Bara vara tända lite mer ljus så kallt härhemma. Kan bero på rena kuren frös som bara den sist med. Men jaja aldrig fel med täcke te och ljus. Bästa med vintern.

Bara någon gosa med som saknas men har jag nästa år:-)


Hmm verkar vara repris för man ska komma ihåg vad som hände i slutet av förra men gör inget med mitt minne behövs uppdatering.


Nej nu har vattnet kokat ås dags lägga i kvistarna


Kram och godnatt (igen)

Av Sara Ehn - 10 februari 2009 20:17

Jag har tänt ltie ljus med vanilj,äpple, kanel doft (tre olika) luktar gott härhemma nu. Fixat med lite kartonger upp på vinden idag ska upp med tält(fält?)sängen imorgon. Först ska dte dock tränas. Var ute gick i 1½ powerwalking imorse. Så gott så.


Så nu kör vi på igen. Imorgon blir det nog gymmet tror jag. Aldrig fel det.

Alva somnade sent idag vaken ändå till kvart över åtta. Ska dock be dagis att hon får sova max en halvtimma där.


gjrde chokladpannkakor till damen idag. Dvs vanliga pannkakor men me dnäringsdryck ist för mjölk och lite extra kli och groddar i. Ville hon ha nej så klart inte.


Byggde ihop Pallen från Ikea med.

Imorgon eller fredag kommer soffan med, så blri det till sätta upp hyllan på väggen sen ovanför den.


har ett provlem ska man se på Navy CIS idag eller houses värsta fall? lutar åt Navy cis dock. Både är bra. Får se men har nig bestämt mig.


Jag är ltie piss off idag. tydligen märktes det i mitt sms, Då jag fick ett samtal där Han frågade om jag var arg ehh ja. SKa ta lite te jasmintea lugna ner mig. imorgon är en annan dag.


God natt

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards