Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Sara Ehn - 25 februari 2009 18:25

... men fästmannen(hans ord) är bäst:-)


Tack för kommentarerna:-)

Ja jag har feber forfarande dock bara 38,2 så ok. Men man blir så seg. Känns som den kommer och går med. Var relativit pigg innan. Möblerade om i Alvas rum och rensade leksaker.


Sen var jag helt slut. Har bara två påsar mat kvar med så måste iväg imorgon köpa fler.  Vet inte om jag vill eg. Känns som jag inte har riktigt råd med detta längre.

Iom jag kommit igång träna med så funderar jag på sluta. Se till äta mat på assiett. Köra LCHF istället. Ska köpa en vecka till och sen sluta tror jag. bara träna och äta rätt.


Sen kanske köra igen. Men just nu får jag prioritera bort detta. ´Äter jag bara rätt kör på gymmet de dagar jag inte kommer dit ser till köra min hemmaträning, I vår cykla en hel del och simma så ska det nog gå ändå även omd et komerm gå saktare.


Hichem ringde mig i morse min mobil vill inte accetpera sim-kortet så fått betsälla ett nytt som kommer på posten. SÅ han hade ringt hem (som också strejka) Var orolig när han visste jag var själv och mår dåligt. Så han hade skickat sms till Emma sagt han var orolig över han iten fick tag i mig. Hon hade svarat typ ehh var inte orolig. Det hade dock iten hjälpt men verkar tro en vanlig förkylning är jättedålig. Han vill inte inse att man bara är förkyld ingen större fara bara vila och dricka vatten så går det över till slut. 

gulligt av han ringa syrran för han var orolig.


Helt lsut redan nu men ska ta plugga lite sen fixa något äta.

lite broccolisoppa kanske?

doc ingen buljong men ska nog gå ändå. Önskar jag hade haft lite bacon lägga i med. Men det finns inte just nu. Så nu tillkännager jag min ändrign i maten igen. Men klara inte av kuren just nu vet ej varför. Trodde det var rättegången först men tror inte det är det. detär något annat. Men LCHF kanske kan hjälpa då får jag iaf äta mat. träna det har jag gått på förut. Lite hjälp och stöttning ska det nog gå med.


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards