Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Sara Ehn - 3 februari 2009 22:11

inte för att det varit fel på resan vi tog men skönt komma hem få Alva i säng.

Ja jag och Alva åkte med Jenny och hennes familj ner till Jönköping för träffa Nina en gamml klasskompis till mig och Jenny från gymnasiet. Var jättetrevligt allting. Fast bilen lät som den skulle gå sänder närsom men den överlevde och hoppas de klarar sig hela vägen hem med. Alva var jätteduktig hela resan inget gnäll alls.


Pratade med min advokat/mälsägarbiträde. Han sade jag kanske slipper åka ner kan ta det på telefon istället.


Dags sova faktiskt. Imorgon är det tandläkare gym och 7 timmar på dagis för Alva:-)


God natt!

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards