Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Sara Ehn - 1 februari 2009 21:10

arg och irriterad med. Inte på henne utan merpå situationen varje kväll samma sak. Kvittar om vi gör på annat sätt somnar ändå itne tidigare. Utan sömn uppe till 21 med sömn uppe till 21 tar en timma lägga minst. DÅ lägge rjag henne antal gånger. Sova bredvid får man inte ska lägga henne sen gå. Funderar på ge henne alvedon går med fingrarna i munnen. Kanske är det tänderna som spökar iaf. Ska prova inatt se om det hjälper. Hon är ju trött men vill bara inte sova.


Annars är det lugnt här. Ska till gymmet imorgon sen ringa rektorn prata lite med henne om beslut som är tagna och andra somev ska tas om. Sen ska jag ringa ett jobb jag hittat som säljare. Se vad som gäller med garantilön och hur det går till. Om man letar själv eller bara åker på bokade möten. hoppas´man kan få det jobbet.

ska föröska knåpa ihop ett nytt CV med bara. Det jag har känns trist.


Så dags säga god natt verkar som Alva rä på väg lsapnna av nu *äntligen*


Kram och godnatt

Av Sara Ehn - 1 februari 2009 13:05

hade helt enkelt ingen lust skriva inte ens nonsens som jag skriver annars.


Men ja gick upp vid nio ca tog rejäl sovmorgon med Alva då vi gick lade oss vid elva halv tolv. Sen kom Emma vid 10 ca vid elva var det dags bege sig till vilanbadet. Sen träffa Linda där. Jag coh Linda gick upp i gymmet och tränade en sväng. Sen gick vi ner bada med Emma och Alva et liten stund. Linda följde sen med oss hem så käka vi lite tacos så gott så.

Sen åkte Linda och jag och Alva mös hon somnade till slut vid nio. Innan det ringde min telefon och det var Hichem pratade nog i ca en kvart. Så kul så. Han ringde för han hade ltie frågor de fick vi sen ta i ett sms då han helt enkelt glömde fråga dem då han hörde alva och mig prata i telefon med han och med varann.:-)

Inatt sov Alva hela natten i sin säng. Såg även att hon fått ena tanden nu. precis spruckit upp en liten bit av den. Så snart kommer nog resten med. Sen är dte bara en tand kvar sen men den är snarty igenom med, Nu får jag borsta tänderna och hon borstar ofta. Inte bar äter tandkräm uanborstar tänderna. Fem sek tugga rhon på något men gör inget. bara hon få rin vanan.


Nu ska jag gå till Marias blogg och svara på hennes kommentar :-)

Ha en fortsatt bra dag


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards