Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Sara Ehn - 13 februari 2009 18:53

japp mamma och pappa är ute åker nu och hämtar soffan dyker ävl upp närsom.

Alva är fortfarande pigg trots natten mardröm och ingen vila idag.

 Hjälpt mig med städning och allt idag diskat tillsammans. Duktigt tjej. Varit riktigt trotsig men då åkte hon i säng. Satt där grät en stund gick in fråade om hon ville säga förlåt nej. frågade några gånger innan hon nickade och gav mig kram. Sen pratade vi om varför.


Sen var allt bra:-)
Tvättat tre maskiner idag sista är i maskin fortfarande ska hängas när mamma kommer tänkte jag. medan de myser i några minuter¨tänkte jag

nu ska alva prata med sin far hockey på tv malmö-AIK så ska hon rigna pappa så¨klart:-)

Ha en bra kväll kanske kommer in igen

Av Sara Ehn - 13 februari 2009 13:11

Pratade nyss men minsta syrran. Hon erbjöd sig ta Alva inatt. Skulle inte vara fel alls. Mamma och pappa kommer med soffan ikväll kan de ta henne med sig. även om det inte gör något i egentid på dagen (städar och tvättar) så får jag en natt utan slagsmål i sängen. Plus kan ligga sova hur länge jag vill imorgon eller bara ligga kvar utan sova njuta av en morgon utan tider. Inte förrän på eftermiddagen vi ska träna beror på när Linda kan komma med.


Alva städar just nu*suck* sover inte idag heller. Tänkte vi skulle få in dagistiden med vial visst hon låg ner i tio minuter sen var det kört.

Blri säkert väl en dag.


Fast iof rätt bra på städa:-) Tar ut allt ur hyllan torkar en cm sen plockar in allt. SÅ vet inte hur mycket dammat det blir dock men gör inget hon försöker Såg mig vattna blommorna idag med. efteråt gick hon vattnade med(utan vatten) Sen såg jag i hennes rum hade blomma vält ramlat på golvet. Men hon hade satt den i krukan(om den ens åkte ur) satte tillbaka iaf. Lite jord på golvet gjorde jag upptäckte det.


Dags fixa lite äta  härhemma nu. Hon vägrar sova så får bli lite mat istället. >Frukost och mellanmål är avklarade så får se vad det blir ikväll sen.


Återkommer senare om resten av dagen

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards