Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Sara Ehn - 14 februari 2009 22:01

Sitter just nu med min andra kopp jasminte så gott och avslappnande faktiskt. Dagen idag har varit bra. Lugn vid halv tolv var vi på badet. Jag, Alva och Emma. Jag fick en halvtimme på gymmet. Ökat på tio kilo på tyngderna sedan jag började snart dags öka på lite mera igen. SKa köra en vecka till på sama tyngd sedan ökar sedan lite till. Ett snöpp iaf.


Efter detta följde vi med till Varnhem. där belv det lite pizza för Alva och de andra ja åt kycklingsallad. kom hem lagom till melodifestivalen typ. Linda och hennes kompis Sanna kom med hem en sväng sen skulle de ut i Skaraa (olins med andra ord)

Emma var helt upp ei taket så spännande gå ut på sin 18 årsdag:-)

ska hänga på porten vid 00,00 för att komma in. Fyller den 15 nämligen. Så ska tillbaka till Varnhem imorgon på kalas. Blri nog väl med det.


Nu är jag trött och detta var en sammanfattning av det jag kommer ihåg just nu. Dags gå lägga sig drömma lite tror jag. Läsa lite i boken sen bara slappna av njuta av dagen.

Så godnatt på er alla läsare vilka ni än är



Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards