Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Sara Ehn - 24 februari 2009 14:55

ja även om man själv blir mamma måste man ibland ha hjälp av mor sin. Som idag. lämnade Alva på dagis, kände mig lite trött men inte mer. Efter gått halva vägen så var jag helt slut. Tog verkligen emot tog nog närmare 40 min gå om inte mer. Somtur var lämnade grannen mittemot sin dotter samtidigt så fick skjuts va henne hem, tack för den.


Sen kom jag hem drack mer vatten ifall det var det som gjorde det men efter två liter och bara mer huvudvärk så gav jag upp. Jag är nog sjuk. Så lade mig sov i två timmar! vaknar nu känner jag mig trött, huvudvärk febrig med. Mamma kommer gå hämta Alva efter sin kurs. Skönt det löste sig så- Morgondagen får vi se hur den artar sig.


Känner mig svullen och dan med. men äter soppan vidare, har påsar tills imorgon med. sen måste jag ut handla mer.

Önskar bara jag blir frisk igår helst.





Äveno m jag inte direkt gillar kungahuset och allt sånt måsta jag iaf


Gratulera Kronprinsessan och Daniel till deras förlovning.

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards