Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Sara Ehn - 18 februari 2009 09:27

ja allt är bra med allt. Han var iten på väg göra slut missförstånd av mig. Gah att jag måste bli så rädd och inte höra vad folk egentligen säger utan alltid tror de värsta. Iom levt under stress sista men nu är det över. Haft långa samtal med Hichem och allt så nu är allt väl mellan oss. Aldrig varit proble egentligen utan bara jag som tänker och lägger in meningar som inte sägs. Måste sluta med detta. förstör bara för mig själv.


Så hädanefter ska jag vara helt öppen om allt. Lyssna å vad de som betyder något fö rmig verkligen säger. Inte tro det värsta. jag har blivit tillräckligt sårad behöver inte såra mig själv med.


Blri nog väl en dag.
Ska springa på toa idag tror jag. Attans vad vatten man fått i kroppen efetr ätit. kissar mer än manfår i sig. Lägger man sen till ca 5 liter västak minst per dag så ja tur man har tillgång till toa iaf.

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards