Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Sara Ehn - 4 februari 2009 19:16

denna mening kom Alva in nyss och sa gick och drog i blöjan., Antagligen har hon hållt i den som man gör stoppa händerna i fickan. Bara att hon inte velat haft kläder på sig så tar tag i blöjan ist. 

Så hade väl den åkt ner och honhöll på tappa den(händer rätt ofta den hasar ner) går ju inte spänna åt mer (tejpen sitter redan ihop)


Ja men det är ok. Hon har idag duschat i närmare halvtimme.


Dags lägga damen tror jag eller iaf prova ska pröva stänga av allt ljud och släcka ner alla lampor hoppas det kan hjälpa henne slappna va. Nu när hon inte längre är rädd för mörkret. Blev ju rg på mig när jag häromdagen tände lampan. Skrek hon släck lampan Alva sova mera. Pratar riktigt mycket nu. På bara några månade lärt sig prata och ha diskussioner kan även förklara vad hon känner lite. och om hon slår sig.


Själv mår jag ok idag lite arg på rättssystemet. Skyller min förkylning /halsont/huvudvärk på dem. Imorgon ska vi till falköping till ögon. ska bara kolla nrä bussen går med. Hoppas att Alva orkar gå har lilla vagnen i Varnhem :-S inte lång mellan bussen och sjukhuset men mellan oss och bussen kan det ta lite tid. Eller så cyklar jag ställer cykeln vid busshållsplatsen får se hur det blir.


Dgas natta damen


Ha en fortsatt bra kvälll glöm inte svara på mina listor :-p


Om jag inte återkommer god natt!

Av Sara Ehn - 4 februari 2009 18:27

OM DIG

1. Hur mycket är klockan just nu? 18,30


2. Namn? Sara Elisabeth Ehn

3. Vart bor du? Skara

4. Hur många barn vill du ha? 3 tror jag men nöjd om jag får iaf ett syskon till Alva


5. Vill du gifta dig? som det ser ur idag ja gärna


6. Har du ätit sushi? fiskallergiker

7. Favoritglass?  Finns en chokladglass med chokladbitar i som är riktigt god kommer ej ihåg namnet just nu

8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? ett paket närodlade fullkornsringar utan socker och salt:-P från Frebaco


9. Humör? Det finns utan tvekan


FYRA GREJOR

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?  Nej

2. Har du en hund? Nej allergisk härmed


3.Sover du helst själv eller med någon? men blivande man helst och Alvapå morgonkvisten (efter hon slutat sparka och slåss i sömnen)


4. Tror du på spöken? Nej


SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre? Nej helt perfektlängd just nu


2. Skulle du vilja väga mer?  Nej försöker ju gå ner

3. Skulle du vilja ha sex nu? nej faktiskt inte


KAN

1. Kan du röra på öronen? Nej


2. Kan du slicka dig på näsan? Nej

Kan du kolla i kors med ögonen? Nej


4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja för det mesta iaf


5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? japp


6 kandu va på en fest utan att dricka? nej vill ah vatten eller drick men ingen alkohol


7. Kan dina vänner lita på dig? ja de kan dem


8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej gilalr inte piecingar


9. Kan du suga? Kan väl alla?

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja det kan jag

HAR

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja det finns allt gånger


2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? hmm vet inte så gissar nej visar de t på annat sätt ist

4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja det har dem

6. Har du varit full den här månaden? Nej

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Lite bara


8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Alva har borstat lite:-)

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? ja

10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Nej

11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej


12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nej

13.Har du haft sex med mer än tre personer? ja

14.Har du ljugit på någon fråga än då? Nej


Jag utmanar Anna, Maria, Therese, Charlotte, Veronica

att svara på dessa frågor

Av Sara Ehn - 4 februari 2009 10:49

var inne läste Marias blogg hittade en rolig lista så fyll gärna i kul veta.

Alla ni ca 30 som läser varje dag:-P


Läs detta gå sedan in på kommentarer  och Svara 


1. Vem är du?

2. Är vi kompisar?

3. Hur och när träffades vi?

4. Hur tror du jag är som person?

5. Skulle du kunna krama mig?

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

7. Beskriv mig
med ett enda ord!

8. Vad var ditt första intryck av mig?

9. Är du fortfarande av samma åsikt?

10. Vad påminner dig om mig?

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

12. Hur
bra känner du mig?

13. Har vi träffats någongång?

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards