Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

måndag morgon.

Av Sara Ehn - 26 januari 2009 09:07

dagen startade med vakna kl 6 utan väckarklocka. hann med halvtimmes gymboll. Sen vaknade Alva och kom tog bollen och hittade mamma mia skivan*suck* Så gav henne frukost och jag drack lite shake. Sen cyklade vi iväg till dagis. kändes i rumpa och lår att musklerna inte är vana cykla. kunde inte köra full fart på högsta växeln (7) längre. Så jaja till sommaren ska dte nog gå. bruakr kunan träna upp mig snabbt på cykeln. Dock inget kul väder just nu cykla i. Kallt och blött. räcker cykla hämta henne. Ska även in til badet och kolla om man ska köpa simkort där. Hinner jag med de dagar vu cyklar. Så simma där fyra dagar må-to fre-sön dvd träning. Slipåper jag hemska promenaderna. tar ju inte mer än 5-10 min cykla simma 45 min dvs en timme. Det är samma som det tar gå fram och tillbaka till dagis så hinenr jag ändå vara hemma tre timmar. plus simningen ger så mycket mer träning än mina promenader då det är så förbenat tråkigt tog jag ju inte i som man ska så ger ju iaf inte så mycket. Det är bara när vädret är kasst som det går bra. dels fetevagnen (så less på den) kånka upp och ner fårn källaren stpr och klumpig med när man vant sig vid paraplysulkyn.


Blev middag igår för mig. Två påsar en middag. Mådde så illa av påsarna när jag såg dem.- Mår lite illa idag med. Men helt ok dricka ändå: maten var värre. har ju ställt in mig på äta pulver. Men efter jag åt den där nutriletten och maten (som var sisådär) stek utan sås blir inte så gott när man inte ens hade potatisgratin till så blev det väldans segt.


Mne nu är jag tillbaka och fredagar ska jag de dagar vi badar vi fyra så ska jag äta en kycklingsallad. eller annan sallad men kyckling r favorit fortfarande.


Så dag kolla in vad badkort kostar se om man ska ta sig råd till det.


Ha en bra dag


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Ehn - 12 mars 2009 14:50

kommer inte ha kvar denna utan gå till www.nyatidernyttliv.blogspot.com Om ni vill fortsätta följa mig. Den bloggen är kopplad till mobilen näligen och oteknisk som man är så ändrar jag inget utan fortsätter där istället bara. Så sista inlägget i den...

Av Sara Ehn - 10 mars 2009 17:40

Jga vet att ni finns där även om ni inte skriver här så har jag fått SMS och via MSN kommentarer och jag vet ni finns där. Men vissa saker har jag svårt prata med alla om. Detta pga av folk sagt de förtsår och att det måste vara så jobbigt det jag gå...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 21:26

det är påtis ons jag ska ha andra testet. Sen vet jag men känns bra iaf. Går inte detta så ja bara söka vidare.   Tvättdag imorgon, tandläkare, utv samtal sen kommer Emma med ev möte på dagis med på kvällen får se om jag orkar med det.   Lite seg nu ...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 13:28

Japp folkbokföringen ringde förut för kolla lite saker som namn och så. Det var helt ok de skulle skicka papprena idag så nu är det inget som stoppar oss. På måndag ska jag ha ett test. Går det bra börjar jag jobba på måndag:-)Känns himla gott. Så sk...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 06:30

vad händer på måndagar jo man börjar ringa alla sina samtal alla möten allting. Blåser ute så blir nog inget vidare cykla till dagis känner mig helt svimfärdig redan nu. Kanske ska ha Alva hemma men samtidigt måste hon iväg om jag ska kunna vila lite...

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards