Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Sara Ehn - 10 januari 2009 18:48

Tack Inger och Bengt för mattan och databordet:-)
Blev jättebra.

Inatt sov jag sex timmar så är lite mör nu. Men det gör inget iof blir tidig kväll idag dock. Iaf vid elva. Hoppas Alva sover längre än till sex imorgon.


Varit en upptagen dag dag fat med bilen hit och dit och fixat och donat. Men nu är det slut för idag. Ska bara plocka lite och sopa golvet. Då Bästaste Veronica  o co ska komma imorgon.


ingenting skriva idag egentligen Bara tom och trött. SKa dricka lite vatten tror jag imorgon kanske blir glädjens dag vem vet:-) Hoppas få reda på det positiva jag längtat efter.

Åhh vad jag vill vinna en miljon och få en superläkare just nu. 

Lee: Jag tänker på dig och din familj önskar er allt gott och ber och hoppas för er.
kramar Sara

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards