Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Sara Ehn - 2 januari 2009 19:06

för mig någon sa de första dagarna skulle vara svårast sen skulle det vända på fjärde dagen. men upplever detta som inte särskilt svårt alls.  Går bra dricka kännermig lite msåhungrig nu men med 7 dl vatten blir man mätt. Måset dock springa å toa säkert i natt men smällar man får ta.

Chefen ringde idag och måste på ngt sätt ta mig till trollhättan den 7/1 vara där kl 9 men gick bussar som passa rätt bra gick från Skara 6,45 sen från lidköping 7,20 var framme typ 9,05 skulle passera där 9-9,30 helst. Så blir till åka bil med högsta cheferna samt distrikschefen.  ny utb på g nämligen.


Alva har idag lite feber igen 37,5än så länge ska kolla imorgon bitti om de är så hon bara är kvällsvarm eller int. Men sprigner okring i bara tröja och blöja. Och jag sitter i pyjamasbyxor, långärmat dunsockar och fryser. hmm hon brukar vara kall annars och det är småkyligt i lgh idag med.


Imorgon ska jag vara tömd på överbliven vätsak i kroppen senbörjar fettförbränningen. Måste komma ut och gå lite imorgon. Ska posta brev bl.a Sen en timmes promenad med ALva i vagnen. herqules vagnen som är lite tyngre än paraplysulkyn. Sen sitter Alva bättre i den med om man ska gå längre sträcka.


Nu har jag släckt ner hela lgh så ska stänga av datorn sen stäng av ljudet på tv. Se om dethjälper Alva slappna av lite mer inför natti natti. Sovit kvart idag så får se om det hjälper.


Ha en bra kväll alla

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards