Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Sara Ehn - 18 januari 2009 18:43

Nej hon är på dagis hela tiden ska vara i SKövde 12,30 bussen går vid elva ås hon är på dagis 10,30- 14 ev lite till beror på bussen hem


blir hon febrig får du gärna ta henne då eftersom dagis inte vill ha na febrig


Av Sara Ehn - 18 januari 2009 15:35

bara snöser åt allt just nu. Prata med T på MSN men inte ens det klarar jag tur det inte syns hur man känner i text.
vet att jag druckit dåligt men inte så dåligt. iaf fåt i mig nästan två liter vatten än så länge så helt ok men dålig dag. Alva vill absolut inte äta (samma mat som igår) Så inte smaken det är fel på. Bara hon inte går in i en period utan mat igen. Inte nu får hon bara inte inte när BVC flaggar oro.


dagis för henne imorgon blri nog promenad dit. Skönt rensa tanken på hemvägen sen.

Måste kolla cykelsadeln henne med om de monterat den rätt och dragit åt pappa prata om att haniten hade sexkantsnyckel som passade utan hade dragit åt med tång?
Får ta med mina ut kolla om jag har sen när hon är iväg.
ska till Af med så funderar på gå dit direkt efter lämnat henne kanske inte är så farligt med kö då får se.


Snart tisdag nervös är man men har ne bra känsla. De ggr jag mått såhär har gåt bra. så det hoppas vi på denna gång med

Av Sara Ehn - 18 januari 2009 12:47

Alva vägrar äta så får hon var utan i en timme till. Jag får itne i mig vatten idag druckit knappt en liter än så länge denna tidpuknt brukar två liter vara avklarade för att slippa springa på toa hela natten.


det är väl bara ta tagi det snart och dricka på. Sen ska vi ut en sväng måste komma ut blir tokig snart. En tur ner till Hindsbosjön bli jagade kanske?
nja får nog glömma brödet hemma tror jag säkrast så.


tama änder därnere typ. SÅ kul är det inte då vi inte har vagnen med kan vi inte springa ifrån heller.
Men först äta lite sen ge oss ut i dassigt väder men regnar inte iaf:-)

på tal om det måste komma ihåg ta med Alvas regnkläder me mig hem från dagis nu med. Om vi cyklar kan det vara skötn trä på det på henne. hon vägrar ju ha regnskydd på vagnen med så blri hon rätt blöt om man ska ta sig hela vägen till dagis.



Två dagar kvar till tisdag:-S så nervös nu. kasnek därför jag inte dricker.

Hoppas allt går bra iaf.


förresten ska byta namn på bloggen så ni som vill ha de får höra av er i kommentar med länk till er blogg alt mail så ska jag skicka det till er.


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards