Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Sara Ehn - 25 januari 2009 19:40

... är välkommen till klubben för glömska och förvirrade :-)
Ringde henne vid kvart i fem hade honglömt att hon skulle hit. Så ny tid på tisdag ska skicka sms och påminan henne denna gång.

Alva ligger nu i sängen( frivilligt! :-o)

Tar tillbaka det hör hon uppe vandrar lite så ska gå bära in henne igen

Så ligger hon i sängen igen iaf.

Dags göra ltie soppa till mig sen se på Bones:-D
efter det blir det väl ngn film eller dvd gymbollen. Pumpat upp den så hoppas den är tillräckligt stor nu. så jag kan sitta 90 grader med knäna


Vi får se

först soppa

kyckling med saffrarn tror jag. Dock är den saffranen tunisiskt och inte alls lika skarp även om man stöter den väl.

Men gör inget betala inte ås mycket för den 10 kr för tio gram tror jag det var.
Lite osäker dock¨


>God natt säger jag nu inga mer inlägg idag eller a har ett mmsblogg osm ev ska komma fram hoppas jag


Av Sara Ehn - 25 januari 2009 15:15

...sen kommer Sandra. Kanske borde hoppa ut pyjmasen snart:-)
Så skönt gå i den. Gått småplockat i alla rumutom ett  ( orkar bara inte ta det idag. Lilal rummet somjust nu är avlastningsplats och kontor.


Gardinerna blev underbara. Ska kolla med Emma om man kan få väggtatoo i samma blåa färg eller bruna. istället för måla om rummet.


Vad säger du Emma?

nej får väl ta på oss lite kläder Alva har idag ätit rårakor (potatis, lök, ost salt peppar sekt ihop) lite variant a la Sara idag. Inga mått utanbara grovrev det jag hade. Verkade uppskattat tillsammans med kall kyckling:-)

Kall mat ska det vara för damen här helst.


Nej göra oss iordning var det.

Återkommer ikväll.


Fortsatt bra dag

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards