Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Sara Ehn - 30 januari 2009 22:48

Ja Alva vägrar fortfarande somna i sin säng så ligger i min nu somnar så fort hon somanr ska jag gå flytta över henne. Saknade HIchem på kalaset. kändes som han skulle varit där. var som en del av mig saknades lite. Men nästa år kanske? Sökte jobb på Scan idag. sommarjobb alltså. Får väl se vad som sker kan ju inte jobba överallt. men ja administration är ju alternativ men de andra två då? paketering och färsfabriken(Yack) om händern aär hela går det bra men annars får jag inte jobba.


Var på kalas kom hem typ nyss. Alva höll igång fram till bilen kom till Skara då somnade hon nu sover hon gott. Första kvällen på länge som hon inte kommer upp igen:-)


Dags sova för mig med tror jag. Ska ju hinna med lite imorgon men först hänga upp sista tvätten som var i maskin så den kan torka till imorgon.


God natt önskar jag er:-)

Av Sara Ehn - 30 januari 2009 11:52

jag prata nyss med syrran och hon ställer upp men om hon får jobb?
Har iaf sökt sommarjobb på scan nu. Administration paketering och försfabriken:-S jaja bättre än inget iaf. trött på vara hemma nu suger rejält. vill kunan få ett jobb så man kan gifta sig med.


Håller på tvättar och donar ltie härhemma. Ingen lust sovit piss inatt med. Vet inte vad som är på g men sover oroligt och ja nervös typ och ja lite ambivalent? tror jag är rätt ord. Dock osäker. Men jaja pratade med Hichem lite igår och Alva med. och kändes inte lika bra som det gjort innan. Har något som gnager men hittar det inte går igenom allt men inget kommer fram.


Nej dags göra nytta igen.
kanske kan rensa tankarna och ångesten över vad jag gjorde igårkväll, Hur kan man svika sig själv på det sättet?
Fattar inte. Men finsn en anlednign till jag inte uppdaterar siffror just nu. Orsaken heter Sara.


någon gång vänder det.

återkommer ikväll efter kalaset om det inte görs innan


Ha en bra dag

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards