Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Sara Ehn - 7 januari 2009 12:39

mindre bekymmer nu ska här betalas av allt!

Sälde min bil för några minuter sen så jäla gôtt!

Ska ringa CSN Och meddela jag vill betala av allt på lånet på en gång sen ringa banken och betala av på billånet med se vad nya månadskostnaden blir så gôtt

Så himla glad!

Nu ska här minsann bli en resa till tunisien med:-)

Kram på er alla

Av Sara Ehn - 7 januari 2009 10:09

ja var riktig latdag igår milt sagt gjorde ingenting nästan, vek ihop och lade in tvätten typ inte mycket mer.

De visae sig på vågen idag 100,3 så iafminus hundra gram. Menkan ha med göra jag drack för lite. De dagar jag gått ner mest har jag druckit mängder med vatten så satsat på dricka minst fyra fem liter idag utöver matvattnet. redan upp i 1½ så ska nog gå.


Om nu någon som läser min blogg skulle få för sig ringa mig idag så går inte det. Hittar inte förlängsningsladden så kan iten koppla in telefon idag, FÅr nämligen bredbandstelefoni idag inkopplat. Har koden och utrustningen men saknar eluttag, För ha telia smart utan sladdar så måste jag säga väldigt mycket sladdar dock. Tre olika routrar och en uttag till telefon. jag har bara ett dubbeluutag så ni kan gissa jag behöver det. fyra sladdar två uttag sen hittade jag iof längst inne i den öppna garderoben. Så men vill ah det mer samlat just nu enda härva av sladdar och routrar överallt. Inte så snyggt. Iof syns det inte när man komemr in och Alva harju alltid isn dörr öppen så göms ju liiite när man går ut från södra delen av lgh


Men det löser sig bara kila in på Ica sen när jag är köper mat köpa en sladd. Det dumma är jag har precis köpt en men vet ej var den är. hur störande är det inte, Men iof behöver jag en till sen när databordet kommer i veckan. eller ja vi ska hämta det rättare sagt.

Ska kolla med pappa när han har tid men blir nog till helgen gissar jag på. Så snart ni har jag ordning även i lilla rummet som är kontoret härhemma. Bara lampor kvar men det får bli en dag på Ikea. Alva sak ah lampa, jag ska ha lampa, en annan till vardagsrummet? Och lilla rummet ska ha lampa. Jag ogillar verkligen plafonder men det är enda jag har. Så ja blir väl någon dag i vår när man iten längre behöver halllampan lika mycket


Nej snart besök:-) Hoppas det går bra det beösket då blir jag välrldens lyckligaste:-D och kasnke ett helt ny tjej med nytt namn vem vet:-)

Ha det bra

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards