Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Sara Ehn - 22 januari 2009 20:34

ja jag vet inte bra gissar jag? Mest bara varit dagen har gått himla fort. Alva har fått mat två gånger men inte ätit mer än mugg soppa, tre muggar yoghurt idag. näringsdrycker två st. Imorgon efter dagis är det baddejt med Veronica ochson. Ska vi ta bada alla fyra. Mina bikinitrosor är på väg bli för stora. rätt trevlig känsla.


ska även tvätt imorgon måste ske då min kudde är full av kräk. Alva hostar mindre idag. Så hoppas hon kan sova hela natten. Så hon orkar med dagis bada ska ta cykeln imorgon när jag hämtar henne. På så sätt hinner jag med sista maskin tvätt. inte lika mycket denna gång. som det var sist. rätt skönt tvätta en gång i veckan lagom liksom.


Handboll idag med Kroatien Sverige spännande match än så länge.

Dumt med handboll så sent. hinner man inte med träna efter Alva lagt sig så får bli på dagistid istället Helgerna får bli rena promenader kanske
Nu ska de sista kilona bort med. går ju å bra hittills.


tredjedel avklarat redan lite svårt fatta det inte många cm inann man ligger utanför hälsofara gränsen i midjemåttet heller. känns bra detta. Värt pengarna det kostar.


Nu måste jag följa handbollen spännande händelserikt ingen utklassning denna gång.


Av Sara Ehn - 22 januari 2009 08:11


                         Start 1/1       Idag         Minskning

Vikt (Kg)            106,5            97,1           9,4

Midja (cm)         111               94              17

stuss (cm)           130             122               8

Lår (cm)              64               58               6

överarm (Cm)       34              33                1

 start 7/1 

byst (cm)            116            110               6

Start 14/1

Mage (cm)            126            120              6

(Som störst)



Ja händer lite iaf :-)

Om en vecka kommer nästa mått och viktuppdatering

Idag ska jag göra lite tai chi prova på det Om det går har lite ont i foten.

Men ska prova iaf.


Återkommer ikväll om hur det gick


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards