Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Sara Ehn - 21 januari 2009 21:40

Jaa, blev inget jobb men gör inget var inget toppenjobb så letar nya istället sökt några idag och ska ringa ett imorgon med. Kolla upp lite vad det går ut på exakt. Kollat på handboll idag och ja fortsatt bra för Sverige. Tror jag iaf missade slutminuterna dock. men ledde ganska mycket om jag inte minns fel vill säga.

Var köpte blommor och krukor idag så nu är det mer hemtrevligt här:-)
käns skönt ha ltie blommor i fönstrena.


Har gjort mig illa i foten med kan inte stödja på den knappt. utan att det gör ont. kan iten vicka på tårna heller. SÅ hur det ska gå ta sig till dagis imorgon vet jag ej. Men är det inte bättre på måndag ringer jag VC.


Pratade med Sandra idag med. Allting lika trevligt. Hon ska komma hit på söndag efter hon jobbat. Så får fara ut till Varnhem fredag eller lördag. Fredag lutar dock åt bad med Veronica och Tobias så blri väl lördagkväll isf. Då mamma och pappa ska kolla på kök på dagen.

Nu ska jag halta tillbaka till mitt rum förflytta Alva till sin säng sen lägga mig sova. Imrogon får jag nog köpa stödbandage till foten och hoppas det dämpar.

inte svullen inte slagit i inge blåmärke iaf.

Ja ger det till på måndag.

hoppas allt är bättre med er än med mig idag.

Är det isfritt ska vi cykla till dagis imorgon. Vill inte ramla igen och definitivt inte med Alva i bak.

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards