Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Sara Ehn - 15 januari 2009 21:13

möte på arbetsförmedlingen hoppas dock kunan ringa säga jag har fått jobb, anställningsintervju, ringa målsägarbiträdet eller vad han nu är, möte med rektorn och special pedagogen på skolan ang Alva.


Sen allt annat som man alltid gör med. ska bli spännande gå på  den känns bra liksom.

Ska föröska få tag ilite annat jobb med TSG med om jag får reda på hur jag ska beställa varor bara kanske iten ås bra logga in som konsulent när man inte är det. men Carina skulle höra av sig om detta.

Men känns skönt kunna ha visningar igen utan behöva oroa sig för a-kassan.


Alvas glasögon är borta med vet hon har lagt dem någonstans men vart?
hittar dem absolut inte. Vet inte vart jag ska leta mer snart.


Men sax och nyckel så kanske det dyker upp fungerat förr:-)

Dags hoppa in i duschen tror jag inte sugen se på tv inte trött inget skoj hittar jag här heller kolla på.


Så god natt!

Av Sara Ehn - 15 januari 2009 18:11

... få lite presentkort vet ja gå in bli medlemmar via denna länk.  få lite gratiskläder är aldrig fel:-)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=145340



Av Sara Ehn - 15 januari 2009 17:13

frossan man får kalla händer kalla fötter har ju kommit mer nu när jag gått. Tur man inte betalar för värmen här. Ja jag fryser og för Alva är i blöja och inga märken på varken skuldra eller arm.


Annars har dagen varit bra blir ff lite småretad av en viss person nere i tunisien för min lilla bravad häromnatten.


Fick samtal från alva rektor(missade dem dock) dags för möte med henne och special pedagogen kanske man kan at upp hur vi ska gå vidare med §6 beslut går ju ut om två veckor så lika bra.
Ringde rektorn iaf idag och hon var på lunch hade inte almanckan med så skulle ringa upp. Får se kl är nu så sent så hon borde slutat så får väl söka henne imorgon igen.


Annars händer inte så mycket här nu. Tränad yoga på morgon och magtänaren går bättre bättre. promenaderna känns sådär så dö trist och dåliga skor.


Men bara stå ut. får jag jobbet ska jag köpa ett par rejäla skor som går springa i sen med. Trodde aldrig jag skulle säga det men vilv erkligen det nu. Frågan är bara var ska man göra av Alva under tiden?

Frivillig barnvakt? bara höra av sig!


nej nackdelen med vara själv hela tiden nu har jag ju egen tid när hon är på dagis men sen om jag får jobbet hur blir det med egen tid då?
Kommer vara så trött när man kommer hem så då orkar man ju inget? Ja det återstår se vad som sker. Iof har man fre lör sön kväll man är fri men ja det löser sig nog.



Av Sara Ehn - 15 januari 2009 07:09

ja har man haft 20 min yoga 7 min magträning, ni vet den där man rulla på golvet fram och tillbaka. Var massa reklam för några år sedan. Fungerar bra faktiskt. iaf för mig. Dock har jag ibland tendens spänna axlarna lite för mycket så känns felbelastat men det märker man snabbt och börjar använda magen igen.


Mätte idag tjockaste delen på magen(Gravmagen) 126 då allt annat nästan står still har jag märkt att den krymper plus jag har blivit starkare så därav av minskad viktnedgång. Min kropp är inte byggd för vara smal utan bygger istället muskler vilket itne är fel men alls då det är snyggare med muskler än vara smal och inte så stark. Nu finns det själklart smala som är stark med. Men jag tillhör inte dem. utan blir kraftig istället. Ska bli skönt komma ut cykla snart pratade med mamma och hon skulle se. ÅS kanske får cykeln idag eller om två veckor brukar vara det tidsspannet när de kollar efter tid som passar.
De kommer även ställa upp som barnvakt om jag får jobbet på tisdag tills dess jag får barnomsorg. Känns bra slipper man tacka nej riskera bli av med a-kassan.


Nej dags väcka Alva så hon får äta frukost. Ligger sover så gott i min säng. kom vid sex och somna igen vid halv sju efter gosat och haft sig hon har ju svårt komma till ro. även när hon är trött.



Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards