Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Sara Ehn - 28 januari 2009 19:18

klart känner mig som om jag skulle kuna klara allting just nu.


Varit på gymmet kändes bara bra ska dit igen imorgon bitti ida gick vi ju mest igenom maskinerna. SÅ var inget regelrätt träningspass. Var en gubbe med och han måste tyckt jag var superotränad och svag och heltblh a typ men jag kunde iaf göra rörelserna rätt. han körde för nsabbt. Iof kanske jag tänkar nautilus träning lite fortfarande men stressa iaf inte. fuska som han gjorde.



ALva är nu på fika i Varnhem kommer väl hem snart. ska vi inte glömma ta med bilstolen in. Ska ju bada på freda med Bäsat Veronica och Tobias. Alva tjatar om att bada  tias och veoika.


SÅ skönt komma igång igen längtar till imorgon bitti.


BTW Ny miljövisning härhemma i februari ej bestämt datum än. Men ska komam igång nu Någon som vill ha så hör av er?
Nyfikna på veta mer www.tsgbiomiljo.se


Kram på er alla

Av Sara Ehn - 28 januari 2009 15:05

Ja idag har jag köpt gym+simkort i samma nyckel. SÅ nu ikväll ska Alva med till mamma och pappa som ska till Sofia på fika/kalas. Under tiden ska jag på introduktion på maskinerna:-)

Ska bli så himla gott. Trodde jag skulle börja först nästa vecka men blir redan nu. helt underbart. Så nu minsann ska här hända saker. Sist jag gick på gym gick jag ner ca 1-2 kilo i veckan när jag hann gå alla dagar jag skulle. då åt jag inte ens ren kur. Så ska bli spännande detta. Ska bli så skönt få lite vettigt göra under tiden Alva är på dagis. yoga är ngt man kan göra hemma på kvällar ist för se på tv. Tycker det är så skoj röra på mig när jag mår bra. Kanske blir att jag tränar 10 pass i veckan igen? vem vet.

Imorgon ska jag dock träffa en internetvän som också kör Cambridge så ska vi ut och gå men inte förrän elva så hinenr nog köra ett styrkepass innan ddet. Lämanr ju Alva halv nio så ska nog gå. borde hinna hem till dess.

Dags göra iordning lite som Alva ska ha med.


Återkommer ikväll om jag orkar skriva eller om armarna är helt slut:-p



Av Sara Ehn - 28 januari 2009 07:22

ja nu har jag ätit kombinerat i några dagar. Alva ville det hon kommer först så bara ta det. Men kommer nog bara köra ren kur inte kombinerat i slutet som jag tänkt. alltså de sista fem kilona. Nej nu blir det ren kur tills jag är klar.


Orkar liksom inte upp träna längre går lägger mig redan vid 22 nu. Konstigt att det gör sådan skillnad. Men vågen står stilla går stilla det jag gick upp första dagen börjar sakta försvinna. så from idag blir det ren kur igen.


Tidningen kom idag med, kul läsa skräpet men absolut inget jag skulle betala för dock.

Nyheter kan man få på tv,  dock inte lokala nyheter får bara in tv4 Stockholm. Vet inte hur jag byter till Skaraborg. hjälp någon??

dags fixa iordning shake sen upp på cykeln igen. Ska nog ta en tur på cykeln till petersburg ev.


dags fixa oss här sen iväg måste verkligen cykla få upp musklerna så gör mindre ont i framtiden. alt köpa ny sadel men vi får se.


                                                  
                              


                                                  
                            på återkommande Sara

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards