Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Sara Ehn - 20 januari 2009 21:02

ja syftar ju så klart på mig själv var övertygad om det var onsdag. Jag hade missat intervjun sen vaknade jag till och insåg att det var tisdag jag skulle iväg. Otroligt nervös morgon men glad och förvänatsnfull.
Iväg med Alva till dagis sen in till Skövde. Hittade rätt direkt men inget svar i telefon så fick vänta ute  så kallt med våta skor men var bara tio minuter så kom jag in själva intervjun tog väl en kvart sen såg jag Skara bussen åka så blev en vända på stan. Köpte ett par jeans och tre tröjor till Alva alltpassade jättebra:-) Hon provade tom men ville inte ha kvar lapparna.
SÅ imorgon får jag reda på hur det gått om jag sak börja jobba på måndag eller inte.


Annars lugnt härhemma Alva spydde ner mig nyss, Hostar så massa slem i halsen söm inte ville komma upp så gick hämta henne skulle gå på toa men hann inte dit så ja dags tvätta på fredag som tur är.


Imorgon ska jag bara vänta på telefonsamtal:-)
handla lite måste jag göra med. lite mjölk och yoghurt till Alva. ett paket blöjor med. Får se om vägarna är torra så man kan inviga cykeln fast svårt med blöjor iof lättare gå med vagnen. eller så kasnke mamma och pappa ska handla på fredag kan vi följa med då istället åka i bilen.


Dags dricka lite mer vatten sen sängen som gäller.

tidig kväll ikväll


God natt!


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards