Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Sara Ehn - 3 januari 2009 20:27

jaoo choklad till alva
ramlösa naturell till mig:-)

FF så himla glad fattar inte detta det skulle ju vara jättejobbigt idag enligt alla. Om man inte dricker tillräckligt så kan man bli förstoppad men inte det heller har jag känt av. >Fick en tablet av Tina(cambridgetanten) men kan spara den kan ju kanke behövas i framtiden kanske.

skojvägde mig idag och -2,5 redan efter tre dagar helt underbart, Känner mig pigg och vaken och busig full i fan typ. Vet inte men fått omvänd reaktion. Men det är inte fel alls.  Alva förtjänar en bra och glad och pigg mamma hon har ju inte haft dte riktigt.
Vi har varit ute två ggr idag först innan middag en promenad lite tränign fr mig sen nrö jag gått en halvtimme gick dte i hennes gångtakt runt kvarteret.
Sen efter vi ätit ochlite sånt gick vi till munken och köpte vårat godis. Alva fick choklad och jag en ramlösa naturell. Sitter dricker den nu här. skickar sms till Hichem samtidigt. Så glad och kär så finns inte. Dock lite besviken på mina läsare.

Utmanade er i ett tidigare inlägg om vilka ni ör men bara fått ett svar :-(
men ca 20 som läst tråkigt tycker jag. Men jag kan iten tvinga er men hade varit kul iaf.

Av Sara Ehn - 3 januari 2009 13:55

Jag är så himla glad och full av energi vill bara dansa runt som en galning på gatorna en sommardag. Nu är det inte sommar men den käsnlan idag. All info man fått säger detta ska vara jobbigaste dagen hur kommer då framtida dagar bli?:-)

Inte ens sugen på brödkaka med ost längre när jag gör till Alva.

Livet är bara helt udnerbart, solen skiner och vädret är toppen, Så fort jag skrivit klart tagit en snabbdusch ska jag och Alva gå till munken handla lite godis och mjölk till henne. Lördag idag så ska hon få sin choklad jag ska få ltie mineralvatten:-)

Ska skicka ett sms snart berätta alla goda nyheter.

Far min var hä rmed batterier idag så nu kan jag vägamig hemma med start´imorgon bitti. Bäst ta morgon vikt redovisa sen på söndagar redovisa cm på morgon det med.
Men vet jag gått ner och livet är helt klart bästa jag haft på länge.

Jagahr bra kompisar som alltid finns där, en pojkvän som rä upp över öronen förälskad i mig och gör allt för att stötta mig, en dotter i trotsåldern men som bara busar mest i trotset. familj som stöttar på det vis de kan.


Känns som att 2009 komemr bli ett bra år. Kommer ihåg känslan på tolvslaget man stod därute  med Alva som sken somen sol bland raketerna så fascinerad och kom tänka på Hichem och känslan i magen jag kände då ha Alva bredvid mig kändes som jag hittat hem igen.


hoppas alla får uppleva denna känsla någon gång i livet.


BTW: glöm inte utmaningen i förra inlägget

Av Sara Ehn - 3 januari 2009 08:06

skulle vilja veta vilka som är inne här läser så här komemr några frågor ni kan vara vänliga svara på:
Vad heter du?
var bor du?
Hur gammal är du?
Varför läser du min blogg?
Hur ofta är just du inne?


Får man se om ni vågar vill nivara anonyma säg bara namn och ålder iaf varför ni läser bloggen om ni inte vill berätta mer.


Kramar Sara


OBS: ren nyfikenhet detta:-)

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards