Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

ingen vidare dag idag alls inte än så länge

Av Sara Ehn - 14 januari 2009 10:52

ja sitter nu i soffan skriver ist för vid databordet. var tvungen sätta mig här under filten så frusen idag. Alva kom in till mig vid 2 inatt och vände vred på sig och vile inte sova så klockan halv tr fick hon lägga isg i sin säng elda på elementet lite med. Sen somnade hon på två sekunder*SUCK* varför provade jag inte det innan? jag låg vaken i en halvtimme sen var det orolig sömn resten av natten. Vaknade en gång i timman. klcokan 6,30 gav jag upp gick jag upp gjorde lite yoga och magövningar extra. Nu när axlar, bröst och midja minskat så ser man ju gravid ut så nu ska satsas på magövningar. Hittar jag bara lite övningar till gymbollen med så ska den med komms igång med. SÅ skönt starta dagen men lite hemgymnastik innan Alva vaknar. Sen väcka henne och äta frukost ihop och sen proemanden till dagis.



 Så frusen svårt tänka och trött med. Känns som man är på väg bli sjuk men känner mig inte sjuk utan bara slut. Kanske all oro och spänningar man haft i kroppen det sista nu bröjar släppa med anställningsintervjun, bilen såld och Hichem och allt annat med. somnade redan 21,30 häromdagen. Jag som nu för tiden nästan aldrig går lägger mig innan 22,30. närmare 23. Vaknar vid 6-7 varje morgon.


skulle lätt kunna lägga mig sova en stund nu men inte bra bättre bara vila ist för sova en kvart. Blir bara tröttare så kommer idag tillbringa dagen i lugn och ro se till att alva somnar tidigt dag med.


Vi får se vi får se det är ju en dam med vilja men där är jag benhård åtta är det sängen som gäller även om det tar två timmar få henne sova ska hon lägga sig åtta om några månader kanske hon lyder och stannar vem vet, Men jag tänker inte ge upp


Dags vila lite i soffan kolla på lite TV.


 
 
Ingen bild

therese

14 januari 2009 13:13

anledningen till att du fryser e säkert för att det bränner i kroppen av påsarna.e bara positivt.jag fryser oxå typ hela tiden å har så mkt kläder på mig på jobbet så dom tror jag e galen ha ha.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Ehn - 12 mars 2009 14:50

kommer inte ha kvar denna utan gå till www.nyatidernyttliv.blogspot.com Om ni vill fortsätta följa mig. Den bloggen är kopplad till mobilen näligen och oteknisk som man är så ändrar jag inget utan fortsätter där istället bara. Så sista inlägget i den...

Av Sara Ehn - 10 mars 2009 17:40

Jga vet att ni finns där även om ni inte skriver här så har jag fått SMS och via MSN kommentarer och jag vet ni finns där. Men vissa saker har jag svårt prata med alla om. Detta pga av folk sagt de förtsår och att det måste vara så jobbigt det jag gå...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 21:26

det är påtis ons jag ska ha andra testet. Sen vet jag men känns bra iaf. Går inte detta så ja bara söka vidare.   Tvättdag imorgon, tandläkare, utv samtal sen kommer Emma med ev möte på dagis med på kvällen får se om jag orkar med det.   Lite seg nu ...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 13:28

Japp folkbokföringen ringde förut för kolla lite saker som namn och så. Det var helt ok de skulle skicka papprena idag så nu är det inget som stoppar oss. På måndag ska jag ha ett test. Går det bra börjar jag jobba på måndag:-)Känns himla gott. Så sk...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 06:30

vad händer på måndagar jo man börjar ringa alla sina samtal alla möten allting. Blåser ute så blir nog inget vidare cykla till dagis känner mig helt svimfärdig redan nu. Kanske ska ha Alva hemma men samtidigt måste hon iväg om jag ska kunna vila lite...

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards