Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

tisdag idag

Av Sara Ehn - 13 januari 2009 18:01

japp jag har mätt mig idag ser lovande ut detta :-)
Siffror kommer i separat inlägg senare ikväll.
Alva har idag ätit vuxenportion med min tonfisk/broccoli/vispgrädde sås och bulgur. nästan iaf men fick plats i mina nävar och åt nästan allt så ja inget fel på aptiten inte längre. Ska bli spännande se vad barn säger om allt.

Andra dagen nu som vi går till vilan och känns inte alls långt snarare lite kort. Så ska be mamma och pappa komma hit med cykeln så jag kan cykla med Alva sen ut till Peterburg vandra ist, Kan man öva på löpningenmed lite. Känner mig redo för det. Ska följa Blossom taintons råd om löpning iaf max fem minuter första veckan sen när man fixar det åka med en minut i taget. PÅ det sättet lär man sig löpa.


tycker ju det är så förbenat tråkigt bara gå nämligen. Borde inföskaffa MP3 spelare eller Ipod med blir svårt hålla takten när  man tycker de är lite halvtrist.


Ja snart dags städa köket och fixa ltie kvällsmat till mig med. om någon timme så jag inner dricka mer vatten slarvat med det idag känner jag.


Annars går det bra med pulver visst man kan känna lite tuggbehov men inte så farligt alla som sagt det är så jobbigt. Jag tror det bara är jobbigt när man inte bestämt sig fullt ut varit mentalt förberedd.


Pratade med Chefen idag med. Inga mer veckosamtal och inga mer företagsvisningar för min del : Jag är numera pluskund vilket innebär jag är inte anställd utan bara tjänar pengar på ha viningar så nu kan jagha privatvisningar igen.

Intresserade hör av er då det kommit massa bra nytt nu med :-)
Mer är på väg.


Ha det gott

tråkig dag men vill inte skriva om allt som skett idag så blir bara detta, Jag berättar faktiskt inte allt. Bar det mesta:-)





 
 
Ingen bild

therese

14 januari 2009 09:33

ja skaffa dig en mp3.den e guld värd när man e ute å går.blir det genas mkt roligare.min promenad sket sig då tindra vaknar nu typ kvart över 9 å vi ska va på dagis 10.tar en halvtimme å gå men får ju ut lite på jobbet som jag flänger där ha ha.nu e jag 4 kilo minus å inte ett skit jobbigt denna gången.kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Ehn - 12 mars 2009 14:50

kommer inte ha kvar denna utan gå till www.nyatidernyttliv.blogspot.com Om ni vill fortsätta följa mig. Den bloggen är kopplad till mobilen näligen och oteknisk som man är så ändrar jag inget utan fortsätter där istället bara. Så sista inlägget i den...

Av Sara Ehn - 10 mars 2009 17:40

Jga vet att ni finns där även om ni inte skriver här så har jag fått SMS och via MSN kommentarer och jag vet ni finns där. Men vissa saker har jag svårt prata med alla om. Detta pga av folk sagt de förtsår och att det måste vara så jobbigt det jag gå...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 21:26

det är påtis ons jag ska ha andra testet. Sen vet jag men känns bra iaf. Går inte detta så ja bara söka vidare.   Tvättdag imorgon, tandläkare, utv samtal sen kommer Emma med ev möte på dagis med på kvällen får se om jag orkar med det.   Lite seg nu ...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 13:28

Japp folkbokföringen ringde förut för kolla lite saker som namn och så. Det var helt ok de skulle skicka papprena idag så nu är det inget som stoppar oss. På måndag ska jag ha ett test. Går det bra börjar jag jobba på måndag:-)Känns himla gott. Så sk...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 06:30

vad händer på måndagar jo man börjar ringa alla sina samtal alla möten allting. Blåser ute så blir nog inget vidare cykla till dagis känner mig helt svimfärdig redan nu. Kanske ska ha Alva hemma men samtidigt måste hon iväg om jag ska kunna vila lite...

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards