Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Kanske ta bort annonsen?

Av Sara Ehn - 6 januari 2009 18:36

Till Linda dagens vikt 100,4:-)
Imorgon kanske det är tresiffrigt inte fyra som idag.


Fick samtal nyss från någon. Gällde min bil jag har till salu på blocket. Han vill komma kolla på den runt 12 imorgon. Tänk om han tar den gissa vad jag blir glad då:-) Ska jag ta ut lite kontanter, betala av CSN och billånet det som pengarna räcker till. Sen ska jag och Alva unna oss två semesterveckor i maj tror jag till Tunisien:-) Se hur många syrror som har råd följa med. Nej jag har inte bjuda. Ska man med får man betala själv. Sen ska jag där hälsa på hans familj och då om syster är med få hon gärna ta Alva till stranden den dagen då säkerheten i bil inte är den bästa därnere så har de säkert roligare på hotellet. Club el mouradi el kantaoui blir hotellet isf, Det gillade jag det hotellet, fanns lekplats många poller nära till stranden med. barnvänlig inomhuspool med om jag inte minns fel.

H går med på bo på hotell med nästa gång. ja vi får se hur det blir bilen ska säljas först och ska ha pengarna innan de får nyckeln. Så blir väl en tur till banken innan vi skriver på något. Ägarbyte på ställning kan man ju göra på Internet så ska kolla om skrivaren fungerar ikväll men gjorde den sist den var inkopplad (fem månader sen). Bläcket kan väl inte hunne torka sen dess.


Shit vad glad jag kommer bli imorgon känns som en bra dag.
Hälsen är mycket bättre medgör bara lite ont och mindre svullen och  mindre fläckar med.

Pratade i telefon med Alva nyss hon kommer hem imorgon, shit vad skönt det var ha en barnfri dag gå runt i pyjamas kunan vila en sväng på dagen och bara vara.inga måste laga mat inga ljud ingenting, var tom helt tyst härförut stängt av datorn och tv och satt kolla på alla snygga kläder det finns till mig i sommar när jag är smalare. HM har helt ok kläder i min smak i sommarkatalogen iår. brukar iof hitta mycket katalogen som jag är mer tveksam i  verkligheten detta då jag är tjock nu och kläderna sydd för smala. Men nu tillhör jag de smala i sommar så kanjag med få ha snygga kläder:-)


Ha en toppenkväll nu alla glada läsare


kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Ehn - 12 mars 2009 14:50

kommer inte ha kvar denna utan gå till www.nyatidernyttliv.blogspot.com Om ni vill fortsätta följa mig. Den bloggen är kopplad till mobilen näligen och oteknisk som man är så ändrar jag inget utan fortsätter där istället bara. Så sista inlägget i den...

Av Sara Ehn - 10 mars 2009 17:40

Jga vet att ni finns där även om ni inte skriver här så har jag fått SMS och via MSN kommentarer och jag vet ni finns där. Men vissa saker har jag svårt prata med alla om. Detta pga av folk sagt de förtsår och att det måste vara så jobbigt det jag gå...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 21:26

det är påtis ons jag ska ha andra testet. Sen vet jag men känns bra iaf. Går inte detta så ja bara söka vidare.   Tvättdag imorgon, tandläkare, utv samtal sen kommer Emma med ev möte på dagis med på kvällen får se om jag orkar med det.   Lite seg nu ...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 13:28

Japp folkbokföringen ringde förut för kolla lite saker som namn och så. Det var helt ok de skulle skicka papprena idag så nu är det inget som stoppar oss. På måndag ska jag ha ett test. Går det bra börjar jag jobba på måndag:-)Känns himla gott. Så sk...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 06:30

vad händer på måndagar jo man börjar ringa alla sina samtal alla möten allting. Blåser ute så blir nog inget vidare cykla till dagis känner mig helt svimfärdig redan nu. Kanske ska ha Alva hemma men samtidigt måste hon iväg om jag ska kunna vila lite...

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards