Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

ingen som glömt va?

Av Sara Ehn - 26 oktober 2008 09:23

Japp dags ställa om klockan inatt. Känns som man varit vaken mycket längre än vad man har.
Idag ska det bokas hotell och transfer. Bättre boka transfer nu ås vet man man har plats. Ska bo nära där vi bodde sist så blir bra hoppa av på det hotellet. Så nära mn kan komma.


Idag är Alva på mindre bra humör. arg just nu för att hon måste plocka ihop duplot innana hon får gå ner. Tra hon en bit säger såå tror hon får gå ner, men går inte. Ropade hon på moster Emma men det går iten heller. Så får se när vi kommer ner idag. Ska dock hjälpa henne senare men hon har en tendens dra ut på det sen ska man städa ihop står hon bara kollar på och säger bra och såå.


Nej dags ringa lite till apollo samt hotels.com

inte lika nervös längre ser mest bara fram emot det. Pratade med Anna igår. Hon sa det var modigt åka ner jsälv. men är det egentligen eller är det dumdristigt? jag känner han ju inte visst tre timmar har vi varit ute på dejt plus halvtimme tre dagar. Sen har vi ju alla sms och brev med Hmm skickade brev för två veckor sedan kanske kommit fram nu? eller så kommer det samtidigt. kan manju hjälpa han läsa så han slipper sitta slå upp vissa ord:-) skillnad på skolad engelska och pratad engelska med turister.

Iaf vad gäller stavning och meningsbyggnad och sånt. Hans föräldrar och syskon pratar ju med engelska så slipper jag sitta som ett fån när man är där medan de pratar arabiska. vill bara ner nu om exakt en vecka landar jag:-)


Ha en fortsatt trevlig helg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Ehn - 12 mars 2009 14:50

kommer inte ha kvar denna utan gå till www.nyatidernyttliv.blogspot.com Om ni vill fortsätta följa mig. Den bloggen är kopplad till mobilen näligen och oteknisk som man är så ändrar jag inget utan fortsätter där istället bara. Så sista inlägget i den...

Av Sara Ehn - 10 mars 2009 17:40

Jga vet att ni finns där även om ni inte skriver här så har jag fått SMS och via MSN kommentarer och jag vet ni finns där. Men vissa saker har jag svårt prata med alla om. Detta pga av folk sagt de förtsår och att det måste vara så jobbigt det jag gå...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 21:26

det är påtis ons jag ska ha andra testet. Sen vet jag men känns bra iaf. Går inte detta så ja bara söka vidare.   Tvättdag imorgon, tandläkare, utv samtal sen kommer Emma med ev möte på dagis med på kvällen får se om jag orkar med det.   Lite seg nu ...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 13:28

Japp folkbokföringen ringde förut för kolla lite saker som namn och så. Det var helt ok de skulle skicka papprena idag så nu är det inget som stoppar oss. På måndag ska jag ha ett test. Går det bra börjar jag jobba på måndag:-)Känns himla gott. Så sk...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 06:30

vad händer på måndagar jo man börjar ringa alla sina samtal alla möten allting. Blåser ute så blir nog inget vidare cykla till dagis känner mig helt svimfärdig redan nu. Kanske ska ha Alva hemma men samtidigt måste hon iväg om jag ska kunna vila lite...

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards