Alla inlägg den 29 september 2008

Av Sara Ehn - 29 september 2008 11:38

Ja äntligen är det klart med länsförsäkringar jag får en ny bilstol till Alva. Efter krocken har jg ringt fram och tillbaka ang vad som gäller fått olika svar. vissa gånger ska det gå på bilförsäkringen nästa på vagnskadegarantin. att det ska ta fyra månader innan det blri klart.

Men idag blev det det och en likvärdig stol ska inhandlas. ev mellanskillnad får jag betala själv.


Blir nog bra,.
Pratat med Chefen idag med bor på fel ställre för att kunna vara med på månadsmötena visst. har ingen ledare i närheten Så blir till fara till göteborg ev för det, ca 1½ timme bort för ett möte på två timmar. Känns sådär men vad ska man göra. ngn som bor kring skaraborg som vill börja med detta så kan vi ha möten här istället?:-)

imorgon ska jag ut på stan jobba lite mellan mina andra möten jag ska ha.

Känns som livet har vän nu och jag vet vart jag vill. en månad kvar till flytten med. hur djävla gött som helst.


varför hamnar bara i telefonköer så fort man tinger 077 nummer?
funderat på det man har redan när man slår numret bestäms sig för gnälla för sig själv och skulle man ngn gång komma fram ja då blir man förvånad. Samma om man ringer något företag med växel blir man glad om man hamnar rätt direkt. Ringde länsföräskringar tror jag pratade med 5 personer sammanlagt då ingen riktigt visste. Först pratade jag med ett stolpskot tpå trygg hansa men som tur är har Skoda bytt till länsföräskringar nu.


Dags äta lite

ringa de sista
hej så länge

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards